What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatste gespeelde Arcade titel

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Voor de dag ermee! Wat is jouw laatst gespeelde Arcade titel?

Niet erg verassend in huize Ken is wederom Ketsui de laatstgespeelde titel.
 
Laatst gespeelde arcade titel is de Fist of the Northstar game, vorig jaar in Nagoya.

http://games.kikizo.com/news/200601/137.asp


Wat een coole fighting game, qua opzet het zelfde als Guilty Gear @ arcade maar wat mij betreft mocht dat de pret niet drukken :) :) Hopen dat ik 'm in Tokyo ook tegenkom in de arcade, zal er dan ook weer yen's indonderen....for old time sake ;)
 
Progear no Arashi

Ik kan nie stoppen met die game :?
 
Afgelopen week veel games gespeeld waaronder;
KoF'94,Violent Storm,Robocop en Cadillacs and Dinosaurs.
Gisteren Sengoku 2 en 3 uitgespeeld en vandaag had ik weer eens zin in Snow Bros (1 credit tot level 4-5)
Met een beetje geluk zit ik eind deze week vastgeplakt aan Street Fighter 2 C.E. 8)
 
Kenshiro":2nsawqgi said:
Laatst gespeelde arcade titel is de Fist of the Northstar game, vorig jaar in Nagoya.
Gewoon voor de PS2 bestellen. Japanse naam is Hokuto no Ken in het geval je dat niet wist...
 
Ja zat ik al aan te denken, of in augustus in Japan kopen, zal ie best wel ergens liggen.... Maar doen JAP games het gewoon op je Euro ps2, of moet je dan swap magic ofzoiets gebruiken??
 
Dan moet je em laten ombouwen of in Japan een PS2/3 kopen...
 
da's nog beter idee jah... zie 'm op de site van Tsutaya staan voor 129 Euro (globaal omgerekend), en zie de ps2 game van Fist staan voor minder dan 7000 Yen. Hij is op 't moment uitverkocht daar, I wonder why :D :D :D Bedankt voor de tip Ken, denk dat ik @ augustus naar huis kom met jp Ps2.
 
Die prijzen op sites slaan nergens op, je zult toch alles 2e hands in Akihabara vinden voor maximaal de helft daarvan.

Vriendin van me zoekt Hokuto no Ken ook toevallig voor me, maar bij de Bic Bic Camera hadden ze em ook niet meer, d'oh!
 
Afterburner Climax een paar maanden geleden in scheveningen. Erg wrede game.
 
Kenshiro":1sd1f9rx said:
da's nog beter idee jah... zie 'm op de site van Tsutaya staan voor 129 Euro (globaal omgerekend), en zie de ps2 game van Fist staan voor minder dan 7000 Yen. Hij is op 't moment uitverkocht daar, I wonder why :D :D :D Bedankt voor de tip Ken, denk dat ik @ augustus naar huis kom met jp Ps2.

Ik heb Hokuto No Ken in Akihabara voor de PS2 zien liggen tussen de 3800 en 6000 yen.

Wel 2ehands welliswaar, maar daar zie je niets van :-). Lijkt gewoon nieuw.

Als jij in augustus gaat zal het misschien dan wel nog goedkoper te vinden zijn dan 3800 yen.

Ook Jap Ps2's zijn niet zo duur in Japan zelf.
 
Muzzle":1i2v2v8a said:
Kenshiro":1i2v2v8a said:
da's nog beter idee jah... zie 'm op de site van Tsutaya staan voor 129 Euro (globaal omgerekend), en zie de ps2 game van Fist staan voor minder dan 7000 Yen. Hij is op 't moment uitverkocht daar, I wonder why :D :D :D Bedankt voor de tip Ken, denk dat ik @ augustus naar huis kom met jp Ps2.

Ik heb Hokuto No Ken in Akihabara voor de PS2 zien liggen tussen de 3800 en 6000 yen.

Wel 2ehands welliswaar, maar daar zie je niets van :-). Lijkt gewoon nieuw.

Als jij in augustus gaat zal het misschien dan wel nog goedkoper te vinden zijn dan 3800 yen.

Ook Jap Ps2's zijn niet zo duur in Japan zelf.


ja dat zou wel lekker zijn, kan je weer extra biertje voor kopen ;) Over Akiba gesproken, Ken welke shops kan jij me aanbevelen om voor (retro)games te scoren??? Behalve Mr. Potato en Trader dan, want die heb ik vorig jaar wel gevonden ;)
 
Potato is leuk om doorheen te lopen, maar niet om games te kopen.

Ik kocht erg veel bij Trader (1 en 2), Media Land (tegenover Club SEGA,2nd floor) en in Nakano (niet zo ver van Shinjuku) bij Mandarake. www.mandarake.co.jp voor adressen, leuke shop. Meestal echter was ik voor de goedkopere titels 'in de provincie' te vinden, waar je als toerist gewoon echt niet komt helaas.
 
Bedankt Ken, ik ga zo even surfen naar Mandarake and more..... Ja waar je als toerist echt niet komt, dat is voor mij juist een onwijze aantrekkingskracht sowieso. Dingen zien en bezoeken die juist niet "toeristisch" zijn... :)
 
Zo vandaag Street Fighter C.E. binnen en meteen aan de slag gegaan :P
 
Ik vertoefde dit weekend in Scheveningen en natuurlijk moet ik dan Funland even bezoeken. De glorytijden zijn long gone maar Afterburner Climax brengt me toch nog terug naar die tijd dat Arcades en ook Sega nog tof waren; het is snel, moeilijk, wreed, hectisch. Climax is in short 1 van de wreedste games die ik de laatste jaren gespeeld heb.

Heb de game zelfs uitgespeeld, met een aantal coins. 11 minuten en iets als een C ranking gehaald. Heb de 'ending' op mijn phone staan :P

Ik begon de game na een euro of 20 wel lichtjes te masteren, haalde Stage 7 (volgens mij die woestijn) met 1 credit!

Heb Virtua Cop 3 ook nog ff gedaan (nog steeds zeer wreed, wel wat traag), en Virtua Striker 4. Die laatste begreep ik de controls niet, niets leek goed te reageren terwijl ik VS altijd wel redelijk kon spelen. HotD4 vond ik eigenlijk maar crap, die uzi's zijn fucked up gecalibreerd denk ik. Outrun 2 SP heb ik maar geskipped, 3 euro voor een race.

Jammer dat Arcades verder goed als dood zijn.
 
R-Type":1kr6ecqg said:
Outrun 2 SP heb ik maar geskipped, 3 euro voor een race.
Jammer dat Arcades verder goed als dood zijn.
3 euro? wat voor set up hebben ze dan? Die mongolen graven hun eigen graf. Niemand gaat dat spelen, dus maken ze geen winst. Ik wou dat economie een verplicht vak was, voor dit soort losers. SP is nu al fucking oud. 3 euro :lol: Daar haal je een rotirol voor.
Wel cool om een beetje te horen wat ze daar voor games hebben.
 
ze hebben daar die 4 player setup met die ferrarikarretjes en ingebouwde camera etc....
 
Back
Top