Gewoon voor de PS2 bestellen. Japanse naam is Hokuto no Ken in het geval je dat niet wist...Kenshiro":2nsawqgi said:Laatst gespeelde arcade titel is de Fist of the Northstar game, vorig jaar in Nagoya.
Kenshiro":1sd1f9rx said:da's nog beter idee jah... zie 'm op de site van Tsutaya staan voor 129 Euro (globaal omgerekend), en zie de ps2 game van Fist staan voor minder dan 7000 Yen. Hij is op 't moment uitverkocht daar, I wonder why![]()
![]()
Bedankt voor de tip Ken, denk dat ik @ augustus naar huis kom met jp Ps2.
Muzzle":1i2v2v8a said:Kenshiro":1i2v2v8a said:da's nog beter idee jah... zie 'm op de site van Tsutaya staan voor 129 Euro (globaal omgerekend), en zie de ps2 game van Fist staan voor minder dan 7000 Yen. Hij is op 't moment uitverkocht daar, I wonder why![]()
![]()
Bedankt voor de tip Ken, denk dat ik @ augustus naar huis kom met jp Ps2.
Ik heb Hokuto No Ken in Akihabara voor de PS2 zien liggen tussen de 3800 en 6000 yen.
Wel 2ehands welliswaar, maar daar zie je niets van. Lijkt gewoon nieuw.
Als jij in augustus gaat zal het misschien dan wel nog goedkoper te vinden zijn dan 3800 yen.
Ook Jap Ps2's zijn niet zo duur in Japan zelf.
3 euro? wat voor set up hebben ze dan? Die mongolen graven hun eigen graf. Niemand gaat dat spelen, dus maken ze geen winst. Ik wou dat economie een verplicht vak was, voor dit soort losers. SP is nu al fucking oud. 3 euro :lol: Daar haal je een rotirol voor.R-Type":1kr6ecqg said:Outrun 2 SP heb ik maar geskipped, 3 euro voor een race.
Jammer dat Arcades verder goed als dood zijn.