What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatste arcadecab!

Status
Not open for further replies.
Aardig van je om zelfs je Cab te koop te zetten om een maat te helpen.
Moet wel een hele goeie vriend zijn, Hopelijk lukt het je om deze cab zsm te verkopen.
 
Het betreft iemand die er voor mij is als ik hem nodig heb en probeer een x iets terug te doen. Is inderdaad een van die vrienden voor wie ik door hetr vuur ga en daar heb ik er niet veel van.
 
Klasse Gideon! Waar gaat het eigenlijk allemaal over toch? Top, hoop dat je hem snel kwijt bent!
 
De afmetingen zijn: H 147cm x B 48cm x D 57cm
Bdankt voor de positieve reacties mensen.
Mensen>Spullen is mijn motto. Zal er altijd arm door blijven maar iig gelukkig.
De kap is linksachter gescheurd maar heb alle losse stukjes bij elkaar weten te houden en valt met spelen niet op. Niet aan reparatie toegekomen.
 
Probleem opgelost een niet eens de cab hoeven te verkopen :D
Ik laat hem nog even staan, misschien heeft iemand interesse in een ruil van cabs.
 
ElPancho":2ows8mun said:
Ratson":2ows8mun said:
Probleem opgelost een niet eens de cab hoeven te verkopen :D

Das het betere werk !

Heb je foto's van de schade van de kap?

In de link staan foto's van de kapschade. Onder het tape zitten de losse stukjes op hun plek. Op de glasplaat zit een kras in het midden maar niet storend bij het spelen.
De cab beschikt over zowel een CPS1 als CPS2 kick harness. CPS1 zit aangesloten momenteel.
Het is minder erg als het er op de foto's uitziet.
http://s454.photobucket.com/albums/qq270/ratson172/
 
Bump.
Eventueel inclusief Taito F3 mobo en PB2X en PB3, voor een kleine meerprijs.
Heb voorlopig andere sores en vrijwel geen tijd en zin op het moment.
 
De kap kan er heel makkelijk vanaf, alleen een paar inbus schroeven. Op de glasplaat over het scherm zit een kras. Niet zichtbaar tijdens het spelen. Monitor zelf is perfect. Toshiba met Nanao chassis.
Voor Nozomi members:
370 euri inc Asterix pcb.
Voor minder doe ik hem niet weg, dan hou ik hem zelf liever.

Oh en DaDude: Bedankt voor je mailtje 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top