What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatst gespeelde Retro titel?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Thx 2 Cageman heb ik vandaag Super Double Dragon even uitgespeeld. Als je dan toch een tv moet testen dan maar meteen goed ;)

Next on the list is Rushing Beat Run.
 
Maandag een game daggie gehad;

ssf4 (nu al classic :P)
Street Fighter alpha 3 (sf4 combos werken hier ook lol)
virtua fighter 5 (nog steeds lastig)
souls calibur 4 (betere gameplay dan vf5 als je mij vraagd)
BlazBlue
Street Fighter 2 turbo
Mortal kombat 2
Killer Instinct
dragon ball Z 2 (wat een slechte game eigenlijk)
KOF98
Last Blade 2
Super Sidekicks 2

geslaagd daggie duz.
 
ZiEk":eb1w61jl said:
Cageman":eb1w61jl said:
ZiEk":eb1w61jl said:
Maandag een game daggie gehad

Maandag een werkdagje gehad. Enige game die ik heb gezien is qwerty ;-)

damn heb je geen pauzes of gewoon een potje in de avond ?

Heheh.. nou, met 2 kinderen en meer dan 4 uur reistijd per dag moet ik echt tijd maken. Als ik een paar uur per week game is het veel :-|
 
Hier nog een, geen kids dan maar wel reistijd en erg drukke baan. Savonds af en toe nog een potje raggen op de AES maar dan heb je het ook wel gehad. Wish I could do more....

En nu ga imk trwns ook ff knallen (nadat ik mn gameroom heb ontdaan van 5 kg bloesem die daar gisteren via de wind door het raam naar binnen is gewaaid).
 
trailblazer800":1hocqnva said:
(nadat ik mn gameroom heb ontdaan van 5 kg bloesem die daar gisteren via de wind door het raam naar binnen is gewaaid).

Perfecte setting juist voor een lekker potje Samurai Shodown ;)
 
Back
Top