A
Anonymous
Guest
Naast het huidige geweld van de laatste consoles, speelt men nog altijd wel veel oudere games op oudere consoles.
Daarom: Welke retro game heb je het laatst gespeeld? An wot did u do?
Ik heb gisteravond een leuk paar uurtjes met Saturn DoDonpachi in TATE mode gehad, en hem uitgespeeld door een stuk of 5 credits te pompen. Een super shmup van Cave, veel betere port dan Donpachi. Totale chaos en cool combo systeem. Probeer dit spel echter niet als je vermoeid bent na een zware dag, want mijn reactievermogen om kogelregens te dodgen was beduidend laag.
Daarom: Welke retro game heb je het laatst gespeeld? An wot did u do?
Ik heb gisteravond een leuk paar uurtjes met Saturn DoDonpachi in TATE mode gehad, en hem uitgespeeld door een stuk of 5 credits te pompen. Een super shmup van Cave, veel betere port dan Donpachi. Totale chaos en cool combo systeem. Probeer dit spel echter niet als je vermoeid bent na een zware dag, want mijn reactievermogen om kogelregens te dodgen was beduidend laag.