A
Anonymous
Guest
Heb mijn mame kast bijna klaar op een kleinigheid na
1 als ik mame automatisch laat starten dan vergeet hij de locatie van zijn roms en dan krijg ik een foutmelding
wie weet de oplossing..?
verder werkt de kast uitstekend
1 als ik mame automatisch laat starten dan vergeet hij de locatie van zijn roms en dan krijg ik een foutmelding
wie weet de oplossing..?
verder werkt de kast uitstekend



