ZeMMiK
TATE Mode Pilot
In USA al een paar jaar een hit schijnbaar in sommige barren....
Nu wil iemand een doc erover maken maar ze zitten nog ver van hun goal af... Ik vind het fenomeen van teams vs teams in een arcade nog steeds tof.
Ik heb hoop dat er meer van deze games in de Arcade / bar komen.
https://www.kickstarter.com/projects/clarkson/the-killer-queen-arcade-documentary/
Nu wil iemand een doc erover maken maar ze zitten nog ver van hun goal af... Ik vind het fenomeen van teams vs teams in een arcade nog steeds tof.
Ik heb hoop dat er meer van deze games in de Arcade / bar komen.
https://www.kickstarter.com/projects/clarkson/the-killer-queen-arcade-documentary/