What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Killer Instinct

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Yo Dayo, als ze deel 1 uitbrengen ben ik blij, als ze deel 2 uit brengen ben ik blij, als ze deel 3 uit brengen ben ik blij (maar dan wel goed zoals bijvoorbeeld MK9).
 
Laten we hopen dat het geen kinect game wordt, rare moet sinds ze bij MS zitten allemaal rare games maken zoals kinect sports en die race banjo-kazooie.
 
Hopelijk net als bij Marvel vs capcom of SF iv. een vette remake ipv DC vs MK
 
Dacht; KI komt nooit, nu hopen op een goede remake in HD en niet teveel afwijken van het orgineel.
En zeker geen kinect troep!
Blijft voor mij gewoon de beste 2D fighter, ultraaaaaaaaa comboooooooooooooooo :P
Niet dat ze aankomen zoals de remake van ''DD Neon'', wat een bagger!! (op de soundtrack na)
 
Chapddr":3cxtfvwe said:
Laten we hopen dat het geen kinect game wordt, rare moet sinds ze bij MS zitten allemaal rare games maken zoals kinect sports en die race banjo-kazooie.

Ik hoop meer op een HD remake ala; Banjo-Kazooie/Tooie of bijvoorbeeld Perfect Dark :) Dan ben ik meer dan tevreden!
 
Back
Top