Zo Ken. Ik heb het topic alvast voor je aangemaakt. Kom maar op met die pics! :mrgreen:
Camera nog niet hoeven verkopen, vrees dat het wel tijd wordt voor een nieuwe lens (excuses als sommige pics niet haarscherp zijn).
Foto's van het scherm doen de kwaliteit vanzelfsprekend geen eer aan.
Psykick en Beatmaster-P hebben zichzelf weer eens van hun beste kant laten zien en hebben me hier twee avonden onwijs goed mee geholpen. Couldn't have done it without you guys! Speciale vermelding gaat toch wel uit naar het panel tussen het stuur en het scherm, waar Psykick nog slapeloze nachten van zal hebben. Deze was gaar, had sigarettenburn etc. maar na een behandeling van de meester weer as good as new. Sega Rally zit er in for now, but this is just the beginning of course.






