What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

K-1 / UFC fans die vannacht gaan kijken?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest

UFC 141 Lesnar vs Overeem
Vannacht om 3 uur.
Kan niet wachten, ben niet zo'n UFC man maar meer K-1, maar dit moet ik echt zien.
 
Heb ook altijd K-1 gevolgd. Wat een vette sport is dat, zeker met het aantal nederlanders dat er in meedraait. Ik ga hier niet voor opblijven, maar de HD recorder staat al ingesteld. Wel nieuwsgierig..
 
Ben twee keer bij de K-1 finale in Tokyo geweest, supervet.
 
Hehe grappig, een andere maat van me die zelf ook MMA doet gaat vannacht met een groepje gasten live kijken. Wel lachen om naar die knuffelende apen te kijken, maar niet om voor op te blijven. Veel plezier!
 
Zaterdag is onder andere Hari vs Saki. Weet iemand of dat nog ergens te volgen is.
 
Mart":1fkpc3j8 said:
Zaterdag is onder andere Hari vs Saki. Weet iemand of dat nog ergens te volgen is.

Hari vs Saki
Manhoef vs Spong !!

Ik ga ZEKER kijken, ik zal morgen evrn zoeken waar dit te zien is, zal wel payed zijn gok ik. (die link van thomas gaat niet werken in nl)
 
jiggymf":2g2d297h said:
Hari vs Saki
Manhoef vs Spong !!

Dat zijn echt twee wereldpartijen ! Kan niet wachten
 
Ik weet niet wie het wil zien, maar ik ga kijken via deze stream:

http://www.sportsbun.com/mma-fights/oth ... ts-online/

Het begint om 20:00 nl tijd.
Vrijwel nergens anders is een stream te bekijken zelfs niet payed, is voor nederlanders en belgen geblokkeerd (ik denk een combinatie van rechten voor SBS6 en omdat het in nederland gehouden wordt). Geen zin om met proxies te hannesen en er dan achter te komen dat ik nog wat moet configgen terwijl het al bezig is.
 
Manhoef vs Spong viel me wat tegen, had meer WO3 verwacht :mrgreen:
 
super bedankt voor de link man !!!

Manhoef - Spong helaas gemist. Maar Zimmerman - Verhoeven begint nu. En Hari - Saki moet nog komen.
Ik zit er klaar voor :)
 
Sodeju !
Had m'n biertje nog niet eens open gemaakt ;)
 
hahaha BAM klaar. ^^

Jammer voor Rico though, die komt er echt wel, pas 22!
 
Ik zet mijn geld in op Direkci........
 
Back
Top