Trailblazer
1CC Aspirant
Zo, weer even een middagje gepield en alles werkt 100% nu! Enkele draadjes verwisseld in de AMP stekkerblokjes (wat nou adapter :twisted: ) en gaan met die tatsu's! 2PB1 werkt ook nu dus we zijn fully operational met een fijne switch om van JVS naar Jamma en andersom te schakelen.
Volgend project wordt een Japanse xbox / padhack etc. Voorlopig eerst maar eens aan een fijne Jamma setup werken!
Volgend project wordt een Japanse xbox / padhack etc. Voorlopig eerst maar eens aan een fijne Jamma setup werken!