What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jouw Top 5 van 2005

R-Type je kan misschien wel mijn Japanse slim PS2 overnemen, weet niet hoeveel je kwijt bent voor ombouwen maar misschien is dat dan een betere optie?
 
Dan zit ik met meerdere consoles, en dan moet ik weer wisselen enzo dat is eigenlijk wat ik wil vermijden.

Ik zal komende maand eens even gaan kijken wat oa financieel het beste voor me is. Ik heb namelijk al aardig wat games op het lijstje om te importeren zoals Mushi.., Espgaluda, Rumble Fish, Last blade collection etcetera. De optie om japanse games te kunnen spelen is een pré geworden, Sony USA loopt bijna net zo te kloten als Sony Europe. Maggots luisteren gewoon niet naar de echte gamers.
 
Lastig. Ik vond dit jaar eigenlijk helemaal niet zo leuk qua games. Ik ben meer aan het verzamelen en oude spellen aan het spelen geweest. Resident Evil 4 trekt me niet, Gran Turismo 4 kwam veel te laat en was niet compleet, MGS heb ik niets mee etc. etc.

1) Mario Kart DS (DS)
2) Project Gotham Racing 3 (360)
3) Animal Crossing: Wild World (DS)
4) Call of Duty 2 (360)
5) Sonic Rush (DS)

Zoals je ziet, alleen games uit het laatste kwartaal van 2005.
 
Back
Top