What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jinxz's mistery purchase

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Haha ik ga mijn allergekste arcade related aankoop doen ooit. Period! :mrgreen: :mrgreen:
Vrijdag ga ik 275km rijden om 'm op te halen.

De eerste die het raadt verdient eeuwige roem ;)

Hint #1: Het is niet direct arcade related maar ik ga 't arcade related gebruiken.

Hint #2: Het stinkt waarwaarschijnlijk behoorlijk.

Hint #3:
Bullet-Bill-icon.png

Hint #4: Weegt meer dan 3x Darius Burst




Andere hints volgen in de loop van de week.
 
Die real life daytona racewagen die een tijdje geleden te koop stond? Hmm.. Moet iets met een driver zijn.. I feel it :)
 
Sega 360 en anders een ID cab, deluxe uitvoering met complete auto.
 
Ratson":2g04tpe4 said:
Sega 360 en anders een ID cab, deluxe uitvoering met complete auto.
Hmm.. nee.. het is niet direct arcade related, schrijft Chris.

De R360 staat ook op mijn verlanglijstje, maar daar zijn er nog maar een paar van te vinden in de wereld. Laatst geregistreerde prijs die ik ken is 10.000 dollar. Maar dat is al tig jaar geleden.
 
Of is het dan toch Kuratas die je wilt gaan ombouwen naar een Gundam Suit Real Life Arcade Simulator in combinatie met je Oculus Rift? :mrgreen:

 
Ik denk een gebruikte slipjes automaat, zoals je die in Akihabara hebt staan.....
 
Een Kanon, offfffff een Nintendo demostation uit de winkels met een Snes oid er in.
 
Meer out of the box denken, dadude. Als het een demopod is sluit ik de post meteen. Teveel suspense voor zoiets simpels :)
 
Hey, mr. out of the box. Weet jij het wel dan?


Enorme bom uit de 2e wereldoorlog om een Op. Wolf cab van te maken???
 
Vandaag even bij Jinxz geweest en ik weet het. Nu jullie nog :mrgreen:
 
Back
Top