A
Anonymous
Guest
Telefoongesprek van vandaag:
11:00
DHL: "Goedendag meneer. Onze chauffeur staat op uw adres met 2 pallets"
Jig: "Dat is mooi, ik ben echter niet thuis. Bellen jullie nooit vooraf voor een afspraak of een melding wanneer er gelost wordt?"
DHL: "Dat doen we nu toch meneer?"
Jig: "Ja....ok, zet maar op de oprit voor de garagedeur, rijd ik nu naar huis en ben ik er over een uur en zet ik de pallets binnen. Moet ik wel zeker weten dat ze gelost worden, anders rijd ik voor niks naar huis"
DHL: "prima meneer, ik geef de chauffeur opdracht de pallets op uw terrein voor de garagedeur te lossen. fijne dag verder"
Jig rijdt naar huis, komt thuis aan. Geen pallets. Jig belt DHL, na een half uur zoeken wie mij ook alweer gebeld had krijg ik de man weer aan de lijn.
DHL: "Goedendag meneer"
Jig: "Hoi, je hebt mij vanochtend gebeld en zou pallets lossen op mijn oprit, ik zie echter helemaal niks staan"
(na adrescheck en wat nagezocht te hebben) DHL: "Dat klopt, de chauffeur vond het geen goed idee en wilde ze niet onbeheerd achterlaten zonder dat ervoor getekend is, dus heeft ze mee teruggenomen. Maar de pallets worden u morgen weer aangeboden"
Jig: "ja dat is g***** mooi! Ben ik voor niks naar huis gereden? Had je niet even kunnen bellen???"
DHL: "tuuutuuutuuutuuuut"
dus....morgen maar vrijhouden
11:00
DHL: "Goedendag meneer. Onze chauffeur staat op uw adres met 2 pallets"
Jig: "Dat is mooi, ik ben echter niet thuis. Bellen jullie nooit vooraf voor een afspraak of een melding wanneer er gelost wordt?"
DHL: "Dat doen we nu toch meneer?"
Jig: "Ja....ok, zet maar op de oprit voor de garagedeur, rijd ik nu naar huis en ben ik er over een uur en zet ik de pallets binnen. Moet ik wel zeker weten dat ze gelost worden, anders rijd ik voor niks naar huis"
DHL: "prima meneer, ik geef de chauffeur opdracht de pallets op uw terrein voor de garagedeur te lossen. fijne dag verder"
Jig rijdt naar huis, komt thuis aan. Geen pallets. Jig belt DHL, na een half uur zoeken wie mij ook alweer gebeld had krijg ik de man weer aan de lijn.
DHL: "Goedendag meneer"
Jig: "Hoi, je hebt mij vanochtend gebeld en zou pallets lossen op mijn oprit, ik zie echter helemaal niks staan"
(na adrescheck en wat nagezocht te hebben) DHL: "Dat klopt, de chauffeur vond het geen goed idee en wilde ze niet onbeheerd achterlaten zonder dat ervoor getekend is, dus heeft ze mee teruggenomen. Maar de pallets worden u morgen weer aangeboden"
Jig: "ja dat is g***** mooi! Ben ik voor niks naar huis gereden? Had je niet even kunnen bellen???"
DHL: "tuuutuuutuuutuuuut"
dus....morgen maar vrijhouden








