What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ja, cool hoor.

Kijk wel uit voor het risico dat je de hobby sneller zat bent (of niet meer weet waar je moet beginnen) dan wanneer je je collectie wat langzamer opbouwt. Genoeg mensen die na supersnel opbouwen van een verzameling er óf weinig meer mee doen, óf de boel van de hand doen. Ik hou zelf wel van wat langzamer opbouwen van het eea, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders ;-)
 
Ik hou daar ook van, maar dan moet ik niet steeds alles tegelijk tegenkomen ><

Gaat nu rustig aan , lekker spelen en af en toe wat nieuwe games. Komt goed
 
Nogmaals bedankt Arno voor de fijne en geslaagde deal! Heel veel plezier ermee en post snel wat pics :-)

Als ik echt heimwee krijg kom ik nog weleens bij je langs om te gamen!

Game on !!
 
Heel vreemd probleem met de chopped naomi (was bekend, peet vertelde het euvel).

De controls van player 1, daarvan blijft de down hangen. Dus als ik in test mode ga, en ik ga naar de input test dan staat 'down' default op on. Ik heb P1 en P2 kabels al verwisseld (geen effect), zelfs als ik alle kabels uit zowel de P1 als P2 buttons en sticks trek geeft hij nog steeds DOWN=ON. Het ligt dus niet aan de stick, en ook niet aan de wirelooms.

Anyone?
 
Trek de loom ook eens uit de IO zodat er echt helemaal niks connected is aan draadjes of wat dan ook. Doet ie het dan nog dan is waarschijnlijk de IO board naar de kloten of is er iets mis met het filterboard van je naomi. Kortom, gewoon ff vrolijk wat parts omwisselen dan zie je het vanzelf.
 
ne0":dp10sky2 said:
Trek de loom ook eens uit de IO zodat er echt helemaal niks connected is aan draadjes of wat dan ook. Doet ie het dan nog dan is waarschijnlijk de IO board naar de kloten of is er iets mis met het filterboard van je naomi. Kortom, gewoon ff vrolijk wat parts omwisselen dan zie je het vanzelf.

Al gedaan, problem persists. Zal eens van naomi wisselen.
 
Inderdaad, Trial and error. Effe je Naomi mobo omwisselen dan weet je dat die ok is. Als het de stick niet is dan kan het een diode zijn op het i/o board wat gesprongen is. Vervangen van i/o dus.
 
Hassan stuurt een io board op, alkes getest, is het enige wat overblijft ^^
 
Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.
 
Cageman":32cow0j6 said:
Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.

Effe offtopic: Heb nog die defekte NAC voeding. Wil je die hebben voor parts of zo Arjan?

- Henk.
 
Cageman":1jdvtbuv said:
Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.

Allrighty, its yours als dat inderdaad het probleem is.
 
jiggymf":2xiirtvn said:
Cageman":2xiirtvn said:
Als het de io is: stuur de oude dan maar naar mij op.

Allrighty, its yours als dat inderdaad het probleem is.

Thanks! Dan heb je een biertje van me tegoed :-)

goatboy":2xiirtvn said:
Effe offtopic: Heb nog die defekte NAC voeding. Wil je die hebben voor parts of zo Arjan?
- Henk.

Graag!
 
Deal!

Stand van vandaag: 4 uur Crazy Taxi, plaats 10 hoogste score :/
1 uur puzzle bobble

En een halve krat bier...wordt weer zwaar morgenochtend...
 
Ja, Tis wel gaaf hoor. Vooral die dedicated racers.

Trouwens, Dacht dat je ook die Crazy Taxi 'High Rollers' had gekocht als project cab?
 
goatboy":3rn81ib9 said:
Ja, Tis wel gaaf hoor. Vooral die dedicated racers.

Trouwens, Dacht dat je ook die Crazy Taxi 'High Rollers' had gekocht als project cab?

Dat was het idee, maar toen kwam peet met zn normale cab zonder defect dus dat kwam mij beter uit.
 
Trouwens t ziet er niet super geisoleerd uit, hoe zit dat etc?
 
ne0":2wbf4l4f said:
Trouwens t ziet er niet super geisoleerd uit, hoe zit dat etc?

jawel, tussen t dak en t hout aan de bovenkant zit goede isolatie, same voor de wanden. Vloer is beton, daar moet ik nog even wat nets voor verzinnen.
Tevens 24/7 verwarming op een laag pitje. De kasten hebben t daar prima ^^

e.e.a. zou wel een likje verf kunnen gebruiken though en verder moet eigenlijk de hele ruimte gewoon nog afgewerkt worden maar vind t even best zo.

Als de laatste kast die er nog inmoet er staat ga ik kijken hoe ik t precies wil indelen en dan ga ik alles afwerken. Dat wordt de helft van een scudrace waarvan de andere helft naar psykick gaat.
 
Back
Top