A
jiggymf":2dnbxly6 said:Crazy Taxi (high roller of gewoon) of Jambo! Safari zijn de beste keus om andere racegames in te spelen (vaak ook met wat modwerk, maar is een stuk simpeler). Ik vind Crazy Taxi daarbij heel vermakelijk, vandaar dat ik die graag wil (en dan projectje outrun2/initial D/andere racegame op zn tijd.
Cageman":2cap532z said:jiggymf":2cap532z said:Crazy Taxi (high roller of gewoon) of Jambo! Safari zijn de beste keus om andere racegames in te spelen (vaak ook met wat modwerk, maar is een stuk simpeler). Ik vind Crazy Taxi daarbij heel vermakelijk, vandaar dat ik die graag wil (en dan projectje outrun2/initial D/andere racegame op zn tijd.
Dan zou ik echt eerder een Naomi driver als ID of een Model 3 cab nemen.
Cageman":1by6etxe said:Ah, ok. Had even niet door dat het over uprights ging![]()


Cageman":1tr4vwh7 said:Cool!
Maar waarom spuit je het CP niet zelf gewoon over?