What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Je kan daar een middel voor kopen/maken, Retr0bright heet dat.
Maar is vrij gevaarlijk, als je t in je ogen krijgt ben je de rest van je leven stekeblind.
Ik ga wel voor een origineel goed panel :)

Zo klaar. Alleen nog 4 monitor schroefkapjes regelen, degene die erop zaten kunnen echt niet over op dit plastic , en sticks/buttons voor P2 ^^

Ik heb een kutcamera en t is een zooi, maar you get the picture:

Vette NNC Arno! Als ie klaar is kom ik em wel ophalen. 😉 Wel jammer van de T5 sideart vindt ik. Was wel erg gaaf.

I can get used to this :mrgreen:

Heb de ophef over NNC's nooit zo begrepen. Had altijd zoiets van, naomi met een ander scherm, so?
Maar damn. Een goede burnfree MS9 kan ik nog steeds erg waarderen, maar een tosh pf is toch wel een different league...

Het lijkt ook alsof het geluid ... anders is. Voller, scherper, zuiverder. Misschien wishfull thinking, maar net m'n normale naomi aan gehad en er lijkt toch wel een klein verschil in te zitten.

hehehe 8) ik weet wat je doormaakt...

je wil zoiets delen maar op foto is dat mooie strakke beeld gewoon niet te capturen,
moet je in het eggie gewoon zien

Beatmaster-P":3rpx542d said:
je wil zoiets delen maar op foto is dat mooie strakke beeld gewoon niet te capturen,
moet je in het eggie gewoon zien

Zet de juup maar vast buiten in de kou, Jiggy.. ik moet straks nog drankrekeningen bij je gaan betalen op deze manier ;-) :mrgreen:

Yup, Eindelijk iemand die het ook kan bevestigen dat de NNC + Tosh PF de holy grail van de CRT cabs is. 8) En dan heb je 15K JAMMA nog geeneens gezien, Toch? In die cab van jou zit ook nog eens een bruute Lindbergh voeding twv 300 piek.

Hoop zelf ooit nog 's op een 2e NNC. :)

Ik wil er ook nog wel een paar, dit is het wel hoor kwa CRT based cabs denk ik. Maargoed, pricey, echter je krijgt wel waar voor je geld zeg.
Zit ook al wel te denken aan een Lindbergh Universal cab, dat lijkt me ook een hele gave cab (heb daar meer mee dan een Vewlix),maar nog nooit in het echie gezien.
15K heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, zal dat eens proberen aanstaand weekend.

Ik probeer wat uit te vinden wat nou verder het verschil is tussen een normale naomi en een net city behalve t scherm en de art (ik vind de art alleen al de moeite waard, zo mooi met dat chroom erin verwerkt), de speakers lijken beter.
Had jij al meer ontdekt?

De NNC heeft naast de gewone amp ook nog een Capcom Q-sound amp. Althans het lijkt erop. Zit achter de schakelaar aan de voorkant. Geluid is inderdaad erg goed vergeleken bij EU Naomi's en JP Blast City's. Bouwkwaliteit en afwerking is ook zoveel netter / duurder bij Japanse NNC's. Als je voor een Lindbergh gaat neem dan wel de Japanse sitdown versie.

Was mn nieuwste cab aanwinst nog vergeten, gekregen van has:

HOE cool is dat!!!! :mrgreen:

Van de week nog een MK2 boardsetje overgenomen van Arcadegek, helemaal goed.
Zo even spelen , topgame! :mrgreen:

Back