What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Je zeldzaamste game?

d":1lcyi0q2 said:
Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?

Ik had het even niet goed gelezen, maar nee, ik ga geen zeldzame posters van tussen de €100 en €250+ ruilen tegen die van jou, welke uit een verzameling zooi mario vodden komt...
 
DNL":1xpbksq9 said:
d":1xpbksq9 said:
Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?

Ik had het even niet goed gelezen, maar nee, ik ga geen zeldzame posters van tussen de €100 en €250+ ruilen tegen die van jou, welke uit een verzameling zooi mario vodden komt...
?
Laatst nog dergelijke posters gezien voor 20 euro.
Posters van 250 Euro? Zelfs Cave posters zijn niet zo duur. Ach ja, 'T is wat een gek ervoor geeft.
En die Neo-Geo freak Samurai Shodown poster is zoals je zei wel van neo-geo. maamijnietuit.
Heb trouwens die kof95 poster in een hema lijst gepropt, ziet er best leuk, maar damn wat zijn die lijsten bij de hema duur man. 35 Euro 50X70. :lol:
 
d":23caykid said:
DNL":23caykid said:
d":23caykid said:
Ja, Sorry, heb niets gesealed. Had het beter moeten lezen. Wil je trouwens die Samurai Shodown poster van mij ruilen voor een arcade poster of flyer?

Ik had het even niet goed gelezen, maar nee, ik ga geen zeldzame posters van tussen de €100 en €250+ ruilen tegen die van jou, welke uit een verzameling zooi mario vodden komt...
?
Laatst nog dergelijke posters gezien voor 20 euro.
Posters van 250 Euro? Zelfs Cave posters zijn niet zo duur. Ach ja, 'T is wat een gek ervoor geeft.
En die Neo-Geo freak Samurai Shodown poster is zoals je zei wel van neo-geo. maamijnietuit.
Heb trouwens die kof95 poster in een hema lijst gepropt, ziet er best leuk, maar damn wat zijn die lijsten bij de hema duur man. 35 Euro 50X70. :lol:

Je bent zo te zien niet in het geringste op de hoogte van de waarden van arcade posters.

Op de eerste plaats zul je NEVER EVER "dergelijke" posters voor 20 euro vinden, wat je zag waren uiteraard low quality reprints (lol) of poster vodden die je zelf ook hebt gekocht laatst. Op de tweede plaats zijn er MEERDERE cave posters die boven de €250 uitstijgen qua waarde. Op de derde plaats is het niet "wat de gek ervoor geeft" maar gaat het om de zeldzaamheid. Op de vierde plaats kan ik je persoonlijk verzekeren dat mensen MEER dan €250 over hebben voor arcade posters van dit kaliber, ik heb er 2 maanden geleden eentje verkocht voor €265 en kreeg een bod van maar liefst €300 voor mijn ninja master's poster.

Ik begrijp natuurlijk dat je zo'n trade voorstelde aangezien je er niet veel van afweet...kijk volgende keer eerst even rond voordat je zo'n vraag stelt. Zie ook al je eerste reactie op dit topic.

Vergeleken met de prijzen van op maat gemaakt japanse stijl lijsten zijn de hema lijsten cheap.
 
DNL":1uq2v8ka said:
Grimlock":1uq2v8ka said:
Terranigma voor de SNES is in mijn ogen niet zoveel waard.

2 jaar geleden op marktplaats een gesealde PAL versie van Terranigma voor 60 euro gekocht.

De Japanse SNES versie van Contra 3 heb ik pas geleden nog in perfecte staat voor 15 euro gekocht. Heb nog een gesealde Amerikaanse SNES versie van Contra 3 maar die zal niet zoveel waard meer zijn.

Had vroeger een Japanse Mega Drive versie van Tetris gehad. Schijnbaar is het nu behoorlijk zeldzaam geworden zijn 10 van gemaakt. Ik kon nog goed herinnerenen dat mijn vrienden ze ook hadden. Ik moest pas geleden erom lachen want ik had toen de tijd 12 gulden ervoor betaald.

De Amerikaanse gesealde Chrono Trigger voor de SNES was een tijd geleden op Ebay voor ongeveer 1200 dollar verkocht. Sommige populaire spellen schieten als paddenstoelen omhoog en later zijn ze haast niets meer waard.

Het is wat een gek ervoor bied en het is altijd leuk om te zien dat er domme mensen op de wereld zijn.

Wat is nu echt zeldzaam vraag ik me soms af.

Heb 5 maanden geleden op marktplaats een gesealde Japanse Dreamcast versie van Ikaruga voor 20 euro gekocht. :lol:

De duurste spel wat ik heb gekocht is de Japanse AES versie van Pulstar voor 565 euro in perfecte staat. Heb nooit begrepen dat Metal Slug zo duur is en vind X en 3 veel beter en die zijn maar 250 euro hooguit waard in mijn ogen.

En ik heb niet zo lang geleden van mijn baas 14 gesealde AMIGA spellen gekocht voor 50 euro.

Cruise for a Corpse, Defender of the Crown, Elvira II - The Jaws of Cerberus, Eye of the Beholder II - The Legend of Darkmoon, Secret of Monkey Island, The, Monkey Island 2 - LeChuck's Revenge, Parasol Stars, Pool of Darkness, Pool of Radiance, Speedball 2 - Brutal Deluxe, Turrican II - The Final Fight, Ultima V - Warriors of Destiny, Waxworks, Zak McKracken and the Alien Mindbenders

Vond het de beste deal die ik ooit heb gedaan. Laat ze allemaal geseald liggen en kijken of ze later nog wat waard zijn. Het zijn allemaal de originele versie en niet zo rare kixx versie of iets dergelijks.

wow heb jij ff veel teveel voor pulstar betaald, jezus. Pulstar is in mijn ogen zeer zeker niet zoveel waard 😉

Zelf vond ik het een goede deal en het is 1 van de beste Shmup spellen die ik ooit heb gespeeld. Heb trouwens nog geen AES versie van Pulstar goedkoper gezien dan 565 euro. Ik ben er zelf blij mee en dat is het voornaamste nietwaar jongens.

Het is de UK versie van Terranigma helaas niet de Nederlandse/Franse versie. Heb ze wel in mijn handen gehad maar heb ze liever alles in het Engels en in het Japans.

En geloof maar AES spellen zijn nog steeds duur vooral als het populaire spellen zijn zoals Pulstar en Garou Mark of the Wolves die ik gisteren voor 370 euro heb gekocht of is dat ook duur. En haal Jezus er niet bij want die heb geen verstand van spellen.

En Japanse Arcade Shmup posters heb ik nooit meer dan 50 euro voor betaald. Het ligt eraan waar je ze vandaan haalt maar ik ga geen gekke prijzen ervoor betalen voor een stukje papier. Straks gaan je praten over dure zeldzame porseleinen beelden.

Het komt er op neer wat heb je ervoor over de 1 vind het te duur de andere te goedkoop. Van Pulstar heb ik vroeger veel gespeeld in Japan en wilde het graag hebben op mijn Neo Geo AES. En daarvoor heb ik 565 euro ervoor over om de goeie oude tijd enigszins terug te halen. Pulstar was mijn eerste Shmup ervaring en ik was er nog goed in ook. Het is een pracht spel en de muziek is een must om het te horen.
 
Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.
 
Baki":1zsym6oh said:
Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.

Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.
 
Grimlock":3qvrxod4 said:
Baki":3qvrxod4 said:
Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.

Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.

Maar natuurlijk! En ik ben een elfje! :lol:
 
Grimlock":28xdr01g said:
Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.
Dus vrouwen die niet zoveel kosten zijn per direct lelijk?

Maar het is toch goed om met bepaalde dingen geduld te tonen want je gaat toch niet voor alles teveel betalen.
Tuurlijk heeft de 1 meer over dan de ander maar er zijn natuurlijk grenzen.
Zo volgde ik laatst ''Bare Knuckle 3'' bij Ronnie en de game ging maar liefst weg voor dik boven de 70 euro :lol:
En als je een beetje verder kijkt dan...

Ook Thunderforce 3 voor de megadrive wou ik altijd nog in mijn collectie hebben maar de game ging vaak voor verschillende prijzen weg, dan weer voor 20 en ook wel eens voor dik boven de 35 euro.
Uiteindelijk had ik hem gewoon voor 11 euro.
Maar dit soort games zijn er natuurlijk in overvloed en wacht wel tot de markt verzadigd is en dan sla ik wel m'n slag.
 
DNL":3ofa9k91 said:
Grimlock":3ofa9k91 said:
Baki":3ofa9k91 said:
Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.

Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.

Maar natuurlijk! En ik ben een elfje! :lol:

:lol:
 
Grimlock":30t6yhb6 said:
Baki":30t6yhb6 said:
Nou je hebt Pulstar toch wel duur gekocht hoor, of de game je nou zoveel geld waard is of niet. Ik heb deze game dit jaar voor een kleine 300 euro mint gekocht. Ik zou volgende keer toch iets meer geduld opbrengen en wat langer zoeken zodat je een betere prijs kunt vinden ;)

De game is wel uber vet hoor, echt een hele vette shmup.

Heb pas geleden in perfecte complete staat een Neo Geo AES gekocht van Ronnie en moest perse Pulstar hebben vanwege de goeie oude tijd. Het was ook de grootste reden om de AES te kopen en natuurlijk voor Garou Mark of the Wolves.

Leuk om te horen dat je 300 euro ervoor heb betaald en trouwens ik merk er haast weinig van als ik soms teveel betaald. Betaal elke dag teveel voor mijn vrouw haar kleren, schoenen en veel te dure sieraden en hoor je me klagen. Nee, want ik krijg toch een vette salaris voor mijn leeftijd en ben helaas te ongeduldig.

Als je veel geld verdient ga je soms naast je schoenen lopen qua geld uitgeven en betaal je soms teveel voor iets wat je graag wilt hebben. Als je lang genoeg wacht kan je het altijd goedkoper krijgen maar dat is voor mijn niet weg gelegd. En mijn vrouw die geef nog meer uit dan mezelf maar ja wat moet je eraan beginnen als je zielsveel van haar houd. Mooie vrouwen zijn nu eenmaal duur en erg verwend.

+1 lmao :lol:
 
Dan laat je je eigenlijk wel behoorlijk beetnemen, als je serieus denkt dat alle mooie vrouwen duur en verwend zijn. Mijn meisje is absoluut niet zo, en toch vind ik haar bloedmooi ;)

Ik denk ook dat het aan jezelf ligt als ze echt verwend is, je kunt namelijk zelf ergens een lijn trekken als het goed is :)

Ik laat het zelf iig niet zover komen, als mijn vriendin enorm van mij zou beginnen te spenderen dan roep ik haar een halt toe. Als dat haar niet niet zint en ze smeert hem dan ging het haar alleen maar om de portomonnee en zeg ik vaarwel. Maar goed, iedereen is daar anders in.

Maar om ontopic te blijven, het geeft ook niet wat iemand voor een game betaald heeft. Maar je kunt iemand er wel op wijzen als ie teveel betaald heeft imo. Vroeger betaalde ik structureel teveel, je kent het wel; je zit in de import en je hebt nog geen internet en bent dus afhankelijk van gameshops.
 
Ik zou niet zo weten welke het meest zeldzaam is. Heb bijvoorbeeld de PAL Samba de Amigo set voor de Dreamcast. Die zie je niet vaak volgens mij. Verder Cosmic Smash op de Dreamcast en voor NAOMI.

En wellicht dat een aantal SG-3000 games die ik heb aardig zeldzaam zijn.

Ach, ik wil gewoon hebben wat ik leuk vind, maakt niet zozeer uit of het zeldzaam is :-)
 
De zeldzaamste game die ik ooit had was Smurfs 2 voor de sega master system met sega seal. Had omdat ik er geen waarde aan hechtte en hem verkocht heb. Dit is niet een heel dure game, maar wel zeldzaam omdat er hooguit 30/40 exemplaren van bekend zijn bij verzamelaars.
 
hoi

een van mijn zeldzame games is een bomberman versie voor de sfc met een bomberman poppetje erin dus nog kompleet
niet duur maar je komt ze niet vaak tegen
kgrhqv10.jpg.gif

heb wel meer zeldzame games gunhed special voor de pce
een paar sealed pce games final blaster en space harrier
een collectie sega my cards en mark 3 games alle mint en kompleet
 
Wow, die Bomberman is erg cool. Wist helemaal niet dat er een "Kubrick" editie van was.

Enige zeldzame game die ik had heb ik laatst verkocht: Ecco boxset voor de Megadrive. Verder houd ik het liever bij "gewone" uitgaven die je ook lekker kunt spelen. Qua films heb ik wel wat enorm zeldzame dingen, en ik heb ooit een zeldzame LP collectie verkocht voor een bedrag met drie nullen maar dat is offtopic.
 
Heb Day of the Tentacle 'triangle box' uitgave nog ergens liggen. :)

Helaas niet in zo'n goede staat als op deze foto:
M_4812_1087121233_day_of_tentacle_triangle_1.jpg
 
Die heb ik ook nog liggen, alleen zonder de doos. Wereld spel, Ik speel het nog steeds via scumvm op me GP2X. DotT on the go.

Ik heb deze voor de PC nog liggen erg oud, maar me eerste PC shooter en 2e orginele game op me PC (TFX was de eerste):
inferno.jpg


Of die zeldzaam is. weet ik niet, maar ik heb die doos al jaren liggen
 
Back
Top