De arcade-vlam is moeilijk te doven, dat is voor mij wel duidelijk geworden... want ik heb een nieuwe aanwinst, een Vewlix L AMI!

Enkele weken geleden heb ik The_Knives kunnen verblijden met mijn Astro City, maar dat had de bijwerking dat ik toch even ging kijken of ik ruimte had voor een moderne cab in mijn appartementje. Na wat meten leek het nét te kunnen passen, op z'n krapjes... en toen ging het balletje rollen.
Via onze enige echte Hasan heb ik een toffe Vewlix aan kunnen schaffen. Deze ben ik afgelopen weekend gaan ophalen in Sweetlake City. Het naarboven krijgen van het ontmantelde frame was nog best een stunt (zacht uitgedrukt) maar inmiddels is de cab volledig schoongemaakt en in weer in elkaar.
Er is een goede reden waarom er geen foto is waar de cab aanstaat, ik heb namelijk nog niks om er op aan te sluiten. Naast iets speelbaars regelen wil ik nog het een en ander realiseren:
Een puntje kan al afgestreept worden, ik heb alle onderdelen voor een nieuwe PC besteld. Hopelijk kan ik snel weer een toffe update posten. Ik ben in ieder geval HYPED, want ik heb weer een arcade kast! :dance:
Hierbij nog wat extra foto's!





Enkele weken geleden heb ik The_Knives kunnen verblijden met mijn Astro City, maar dat had de bijwerking dat ik toch even ging kijken of ik ruimte had voor een moderne cab in mijn appartementje. Na wat meten leek het nét te kunnen passen, op z'n krapjes... en toen ging het balletje rollen.
Via onze enige echte Hasan heb ik een toffe Vewlix aan kunnen schaffen. Deze ben ik afgelopen weekend gaan ophalen in Sweetlake City. Het naarboven krijgen van het ontmantelde frame was nog best een stunt (zacht uitgedrukt) maar inmiddels is de cab volledig schoongemaakt en in weer in elkaar.
Er is een goede reden waarom er geen foto is waar de cab aanstaat, ik heb namelijk nog niks om er op aan te sluiten. Naast iets speelbaars regelen wil ik nog het een en ander realiseren:
- Algemene restauratie (tips welkom!)
- JVS-PAC2 installeren
- PC bouwen die in de Vewlix past (Small form factor case). Vooral voor MAME + de nieuwste fighting games (online)
- 1p panel speelklaar maken
- MiSTER FPGA setup inbouwen
- Monitor upgraden naar 1440p
- Custom subpanel inbouwen
- Fans vervangen, stock fans schijnen luid te zijn
- Magic Sword op de CPS1 1CC'en
Een puntje kan al afgestreept worden, ik heb alle onderdelen voor een nieuwe PC besteld. Hopelijk kan ik snel weer een toffe update posten. Ik ben in ieder geval HYPED, want ik heb weer een arcade kast! :dance:
Hierbij nog wat extra foto's!








