Ik zou graag een cursus / opleiding japanse taal doen.
Nu is er bij mij in de buurt niet de mogelijkheid om een opleiding hiervoor te volgen.
Misschien iemand hier die het via een cursus heeft geleerd en mij iets kan aanbevelen ?
Nu is er bij mij in de buurt niet de mogelijkheid om een opleiding hiervoor te volgen.
Misschien iemand hier die het via een cursus heeft geleerd en mij iets kan aanbevelen ?