What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse 'stranden'

Ken

High Score Hunter
pic2838.jpg

pic2839.jpg

Nee het is zeker niet fake, het ligt in het zuiden van Japan, heb wel eens wat folders gezien ook...

hebben ze dan als de zon niet schijnt een hele grote uv lamp hangen, dat als ze hem dichtdoen je in een mega zonnenbank zit :)

het stomme is ook nog dat het een kilometer van een echt strand is!!!
was bij veronica op TV

Hoi, dit is in Miyazaki.
Het punt is, dat het daar vaak al in en rond maart lekker weer is.
Alleen, heeft men in Japan een Nationaal Strand Seizoen dat ergens in Juli begint.

Je mag gewoon de zee niet in om te zwemmen, officieel. Aangezien het in Miyazaki dan vaak al lekker weer is, is dit een oplossing.

Daar naast, is er ook een speciale golf muur in dit "zwembad" Daar kun je als surfer altijd tegen gegarandeerde golven surfen. Dit wil in die regio nog wel eens tegenvallen.

Het schijnt er erg druk te zijn. Ik ga in maart even een kijkje nemen.

niels":3rxdlkml said:
Daar naast, is er ook een speciale golf muur in dit "zwembad" Daar kun je als surfer altijd tegen gegarandeerde golven surfen. Dit wil in die regio nog wel eens tegenvallen.
Waarom koop je er niet zelf een voor in de achtertuin? Ok, hij kost wat centen, maar dan heb je wel een echte Flow Rider. Bij Center Parcs (De Eemhof) heb je er eentje en het is echt supervet. Ik bak d'r vrij weinig van, maar het is leuk om te proberen.

Wat een gaaf ding zeg. Alleen als je het eenmaal kan is er niks meer aan, door de voorspelbaarheid ervan.

Giel":34rqgmiy said:
Wat een gaaf ding zeg. Alleen als je het eenmaal kan is er niks meer aan, door de voorspelbaarheid ervan.

Dat lijkt mij inderdaad ook het geval. Toch is het erg leuk om zo nu en dan een keertje te doen. Ik heb het één keer gedaan en heb me toch zeer zeker vermaakt, ondanks het feit dat ik er niet veel van bakte :P

Hmm, aangezien dit toch over stranden en zwemmen gaat (min of meer), hoe zit het in Japan met bv duiken? Zijn er daar speciale plekjes ofzo? Mocht ik naar Japan gaan is dat wss het laatste wat ik doe, maar toch wel geinig om te weten altijd :)

Back