ruderudie
Bullet Dodger
Ja mij is vertelt dat die Ronnie goed spul levert, ik hoop alleen dat de saturn niet vergeeld is. Het is een grey saturn dus zal het meevallen denk ik. Games koop ik niet in Nederland, er zijn tientalle japanse bedrijven die nieuwe of gewoon zeer goed uitziende tweedehands games verkopen. vooral RX Japanese Toys and Video Games via ebay is goed en www.nihon-center.com, de webwinkel van hit-japan. Zo heb je bij RX bv. een nieuwe gesealde king of fighters 96 voor 2 tientjes, en tweedehands 96/97 voor een tientje. Wel zonder ram maar geen geld natuurlijk. Jammer dat sf zero 3 nog steeds 100 euro is nieuw. Moet het nog maar even met zero 2 doen dan, die is 6 euro hehe
Wat de prijzen voor een saturn betreft Rood, op de sites die ik net noemde is de doorgaande prijs voor een japanse saturn tussen de 40 en 150 euro, afhangende van de editie die je zoekt. Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Sega_Saturn) zet ze allemaal op een rijtje. Als je gewoon een vroege editie grey of white aan wilt schaffen betaal je rondt de 50 euro. Wel zijn de verzendkosten tussen de 50 en 70 dollar, en duurt het een eeuw voor je de saturn in huis hebt. Wil je gewoon een PAL saturn scoor je er makkelijk één in Nederland of via ebay voor een paar tientjes met een lading games erbij. Dan heb je wel joypads die het vel van je vingers trekken en de beste games zijn niet te spelen. Ik schaf hem vooral aan om 2d fighters en shooters te spelen en dan moet je gewoon echt een japanse hebben. Ik geloof dat de RAM kaarten ook niet werken op de PAL saturn, maar vraag R-type om bevestiging hiervan.
Wat de prijzen voor een saturn betreft Rood, op de sites die ik net noemde is de doorgaande prijs voor een japanse saturn tussen de 40 en 150 euro, afhangende van de editie die je zoekt. Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Sega_Saturn) zet ze allemaal op een rijtje. Als je gewoon een vroege editie grey of white aan wilt schaffen betaal je rondt de 50 euro. Wel zijn de verzendkosten tussen de 50 en 70 dollar, en duurt het een eeuw voor je de saturn in huis hebt. Wil je gewoon een PAL saturn scoor je er makkelijk één in Nederland of via ebay voor een paar tientjes met een lading games erbij. Dan heb je wel joypads die het vel van je vingers trekken en de beste games zijn niet te spelen. Ik schaf hem vooral aan om 2d fighters en shooters te spelen en dan moet je gewoon echt een japanse hebben. Ik geloof dat de RAM kaarten ook niet werken op de PAL saturn, maar vraag R-type om bevestiging hiervan.