What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse Famicom (mini) en Gameboy games

Hey,

Wat zijn de verzendingskosten naar België?
1 vast prijs?

Grts
Pieter
 
De verzendkosten vielen mij ook al op. 16 euro binnen Nederland.
Maar er zat niets tussen voor me, dus wilde ik er niet over beginnen.
 
Komt omdat ik dit in Duitsland erop heb gezet, kon niet zien waar/hoe ik dat moet aanpassen. Ik stuur altijd een gecorrigeerde factuur, no worries.

@Azurik: check hier even: https://www.postnl.nl/versturen/pakket- ... uitenland/. Tot en met 2kg is hetzelfde tarief, daarboven gaat het geleidelijk aan omhoog. De games zijn niet zo zwaar, dus het zal wel meevallen.
 
gaaf zo zie ik je staan op arcade otaku met een antwoord op men vraag nu koop ik een game op ebay van je !:)

Ok geregeld thnx !!
 
Back
Top