A
Anonymous
Guest
Naar aanleiding van het bezoek van de vriend waarmee in naar Japan ga eind juli heb ik een misschien nogal vreemde vraag.
Deze vriend vroeg zich af of ik wist of je uit een kraan kan drinken in Japan, aangezien je in sommige landen dit niet blijkt te kunnen (spanje, italie..). Zou iemand kunnen bevestigen dat het water wel of niet gewoon te drinken is uit een kraan?
Ikzelf dacht dat dit wel normaal zou wezen en het wel zou kunnen, maar ik wil het toch even van mensen horen die het weten.
Deze vriend vroeg zich af of ik wist of je uit een kraan kan drinken in Japan, aangezien je in sommige landen dit niet blijkt te kunnen (spanje, italie..). Zou iemand kunnen bevestigen dat het water wel of niet gewoon te drinken is uit een kraan?
Ikzelf dacht dat dit wel normaal zou wezen en het wel zou kunnen, maar ik wil het toch even van mensen horen die het weten.