What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

its a Blast!

Pat7o

TATE Mode Pilot
en er was beeld...gisteravond kwamen Psykick en Beatmaster P even langs om de wells gardner monitor in mijn blast te hangen en dit keer was het met Hasan's goede gereedschap een eitje. Het chassis passend maken aan het oude blast frame was zo gebeurd. RudeRudie kwam ook nog ff en met hulp van alledrie hing hij er binnen notime in.
snel een fotootje, meer to follow:

PICT0034.jpg

beeld is mooi, scherp en ben er erg happy mee.
thnx again guys!
:D

Superb! Ben blij voor je. :D Dus je hebt het volledige frame overgezet? Slimme zet denk ik. En past de bezel nog?

Hoe is de Wells Gardner kwalitatief vergeleken met de Nanoa?

Ziet er mooi uit, veel plezier met je cab.
Je kunt er nu eindelijk van gaan genieten.

Ben trouwens ook wel benieuwd naar het beeld m.b.t de Nanao.

goatboy":3b2d3a0o said:
Superb! Ben blij voor je. :D Dus je hebt het volledige frame overgezet? Slimme zet denk ik. En past de bezel nog?

Hoe is de Wells Gardner kwalitatief vergeleken met de Nanoa?

thnx!

niet het complete frame, alleen de boven en onderbeugels waar die mee in de kast hangt.

de bezel past goed, is wel een volledig plat scherm dus er is een kleine kier, maar dat is totaal niet storend.

wat betreft vergelijking met nanao die er in zat; die kan ik niet echt maken omdat dat scherm een gruwelijke burnin had.

ik kan wel zeggen dat dit scherm een stuk scherper is dan de getrisynctte ms8 in mijn astro.

gaaf hoor, wordt echt tijd dat ik ook een echte kast ga kopen....even doorsparen nog

Gefeliciteerd Rob, nog even de rest in elkaar zetten en dan kun je eindelijk weer eens lekker gamen op je BC. Werd tijd, of niet?

pooyan":297x5vo3 said:
Gefeliciteerd Rob, nog even de rest in elkaar zetten en dan kun je eindelijk weer eens lekker gamen op je BC. Werd tijd, of niet?

wat goed is komt langzaam!

:D Finally idd

Hij zit erin en wat een plaatje is het :shock:

Ook dank aan iedereen die meegeholpen heeft voor ome Pat70.

This is what its all about

Back