What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ION Drum Rocker

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Geef het maar toe, iedereen heeft hier wel een keer Rock Band of Guitar Hero gespeeld. Het is een groot drama met de Guitar Hero bands, echt niet normaal hoeveel er kapot terug komen. Mochten er hier nog mensen die twijfelen aan het kopen van zo'n full band kan ik maar een ding aanbevelen, de ION Drum Rocker. Kost een paar duiten maar dan heb je ook wat als muziek-/musicgames liefhebber.

1216891325drumrocker2.jpg


Vanaf volgende week hier verkrijgbaar:
http://www.consoleshop.nl/product/63655 ... x-360.html
 
Ken":390fyuyh said:
Geef het maar toe, iedereen heeft hier wel een keer Rock Band of Guitar Hero gespeeld.
...

Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit guitar hero gespeeld heb :)
 
Ook nog nooit gespeeld nee. Maar drummen is natuurlijk wel erg leuk. Denk alleen dat ik dat ding in no-time gesloopt heb.
 
gisteren dus tot 2 uur snachts bij de buurman de gitaar held uitgehangen...pijn in me hand vandaag maar ze hebben er een nieuwe fanboy bij hoor :)
 
ne0":3w0l3ffc said:
Ken":3w0l3ffc said:
Geef het maar toe, iedereen heeft hier wel een keer Rock Band of Guitar Hero gespeeld.
...

Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit guitar hero gespeeld heb :)
same here :lol:
 
almighty":2fngtlwm said:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit guitar hero gespeeld heb :)
same here :lol:[/quote]


ga het spelennnnnn, zwaar verslavend :) hehehe
 
Back
Top