Michaelm":1ckr8efm said:De paars is een mooie kleur ja.
Schuin omhoog lijkt me ook het mooiste.
Is het een 3D print project ?
Zijn ze dan wel goed bestand tegen heftige game sessies ?
Ook al zijn ze voor de sier wil ik nog steeds die 2![]()



waiwainl":1puq2y0j said:Schuin omhoog ook voor mij.
De lichtgroene dan, en als wit mat niet mooi is, dan glow in the dark klinkt goed!?
ZiEk":82t8ddwv said:Ziet er goed uit. De draak is scherp
Kan het geschuurd worden zodat het wat gladder word?
Je zou het ook altijd nog kunnen nabewerken
met bijvoorbeeld transparante epoxy om de gaten te vullen.
Of twee kleurig printen, bijvoorbeeld bal zwart, draak rood.
1mm is ergonomisch gezien wel irritant na een paar uur.
sombetzki":1lckwa10 said:schuren kan, mits met fijne waterproof volgens mij. Epoxy zou je sowieso kunnen gebruiken om hem glad te maken.
flay":gic50503 said:sombetzki":gic50503 said:schuren kan, mits met fijne waterproof volgens mij. Epoxy zou je sowieso kunnen gebruiken om hem glad te maken.
Schuren met een Scotch Brite (merk: 3M) moet ook lukken denk ik. Afwerken kan je ook met een vernis voor pvc.
http://www.lodan.be/nederlands/clearvarnish.htm
sombetzki":nkjh5mle said:waiwainl":nkjh5mle said:Schuin omhoog ook voor mij.
De lichtgroene dan, en als wit mat niet mooi is, dan glow in the dark klinkt goed!?
Ik heb ook glans wit, die is wel mooiMaar glow in the dark kan ook hoor!
ruderudie":3lsxkxil said:Cool man! Kun je ook zoiets op een balltop printen?
Afbeelding van http://www.supergraphictees.com/wp-cont ... -Black.jpg.
Zo ja dan wil ik er wel 2 in bamboe kleur, als je toch verder nog open staat voor request zoek ik nog even naar iets cools. Als je daar exht geen zin in hebt, snap ik het ook wel
ZiEk":3lsxkxil said:thanx voor antwoord en extra info
2 delig is ook echt een goed idee voor 2 kleuren.
en true al het werk wat je doet is al meer dan 5 euro per stuk waard.