What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Interest check: Custom Balltops.

Nee joh, door intens gebruik krijgen m'n poezelige handjes dan blaren en schaafwondjes.
 
ruderudie":2qgd4k97 said:
Nice nice, zou ook nog wel 2 balltops willen met het neo logo:

Afbeelding van https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... o_logo.png.

Glanzend wit zou tof zijn, laat maar weten of dat mogelijk is.neem vooral de tijd, hoor je verder wel ivm de cash!

Gaat goed komen!

Ondertussen dit besteld;
XTC.hero-.01.png


ff testen hoe goed dat werkt...

Ik hoop alles af te kunnen hebben voor de 11e, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
 
Heb inmiddels mijn custom green balltop flink getest

8776008A-7137-4896-9D93-4D2ECFDA3428_zpsymh8lcu1.jpg

En ik kan zeggen dat het me erg goed bevalt. Zelfs beter dan de standaard gladde balltops.

Why? Hij is wat ruwer, dus kan ik de ball wat losser vasthouden - en wordt ie ook minder warm.
Top dus :-)
 
Goed om te horen waiwai!
Ziet dr ook cool uit, kleur matched goed.

Rudie, ik denk niet dat hij geschuurd is. Deze kwam er goed uit qua print en de kleur maakt ook een groot verschil. Daarbij doet lichtinval een hoop. Soms zien ze er superstrak uit, bij ander licht dan weer minder helaas.
Wit is daarbij het lastigste, daar zie je iedere lijn bijna... Jouw bamboe ballen zou ik als ik jou was sowieso schuren, omdat bamboe op groffere resolutie geprint moet worden.

PS: voor de rest, ik ben nu alle bestellingen aan het afwerken, Akuma, de streetfighter ontwerpen was ik tot nu toe nog niet tevreden mee in de print, dus die duren helaas nog wat langer...
 
sombetzki":3ozqk508 said:
Jouw bamboe ballen zou ik als ik jou was sowieso schuren

Weet niet of Rudie dat heel fijn vindt :mrgreen:

(sorry, kon het niet laten)
 
waiwainl":1lotex0h said:
Kun jij deze toevallig ook printen? :mrgreen:

http://www.thingiverse.com/thing:857175

En wat zou je er voor vragen? :D

Yes sir, geen probleem. € 12,50 maak ik hem voor je.

PS; voor iedereen. Ik rond deze ronde balltops af voor € 5,-. Alle volgende worden 10 euro per stuk.
Voor 5 euro heb ik er gewoon teveel werk aan. Moet wel leuk blijven hè ;)
 
Zo, zo goed als alle bestellingen zijn verzonden en ik ben in de tussentijd ook internationaal gegaan met mijn balltop orders. Misschien ook leuk om te posten wat er allemaal gemaakt en verzonden is...

11259432_884434881635531_873882803_n.jpg


11326525_626423524159561_1681736503_n.jpg


11349330_1046001648750986_477314161_n.jpg


11821785_498059553693514_1418472751_n.jpg


11849412_871947746224769_2029216145_n.jpg


11358131_484030595092587_1844548550_n.jpg


10387808_111518139193829_342423885_n.jpg


11910230_103671123320696_801003681_n.jpg


11350915_728142360663261_1043463182_n.jpg


Daarnaast heb ik niet van alles een foto gemaakt en heb ik nu nog een hoop in de queue staan...
Bedankt iedereen van hier in ieder geval!
 
Wat vet! Ze zien er ook echt goed uit. Gat in de markt ontdekt. Ik zou niet gek opkijken als die lange queue voorlopig niet afneemt.
 
Back
Top