A
Anonymous
Guest
Welkom op dit forum Beppe! Super Neo Candy 29? (nice) Wordt dat je eerste candy?
Yep, wordt de eerste, vroeger veel neo geo gespeeld, wil er nu graag eentje voor mezelf.goatboy":3slgbqpp said:Welkom op dit forum Beppe! Super Neo Candy 29? (nice) Wordt dat je eerste candy?
goatboy":2ezavlk3 said:Is het echt wel nodig dan om weer een container te laten komen? Volgens mij is er niet veel animo. En als je een beetje rondkijkt kun je best wel een cab scoren mocht je echt willen. En als je geluk hebt in verzamelstaat i.p.v. rauw uit de arcade scene.
Maarrr een importaktie is ook altijd wel weer spannend dus kom op!![]()