What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Interesse check prachtige arcade stools - PRICE UPDATE etc.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Dit is een interesse check voor serieus geïnteresseerden

Ik zit er over te denken om een aantal arcade krukjes mee te nemen na mijn bezoek aan het insert coin event, niet alleen voor bij mij mijn eigen cabs, maar eventueel ook voor jullie.

Prijzen heb ik nog niet, maar er van uitgaande dat die alleszins redelijk zijn, wie heeft dan serieus belangstelling voor de volgende krukjes, en zo ja, hoeveel?

Chair1.jpg

Chair2.jpg

Aan een 'misschien wel, misschien niet' heb ik niets, je moet het 'zeker' weten. En de krukjes zijn niet zo duur dat je er toch vanaf moet zien omdat je plotseling je huis gaat verbouwen of zo 😉

Oh, en er zijn nog cabs in de aanbieding: 2 x AWSD, 1 x NAC en een Blast City

Wil graag eerst de prijs weten en hoe de staat is, wil zien wat ik koop 😉
Heb namelijk ook van de krukjes gezien in mindere staat etc.
Want die op de foto ziet het rood er niet echt mooi meer uit.
(voorbeeld):50 euro is niet veel maar dit geld kan ik dan ook weer bij Battle Garegga leggen snap ie :)

Met andere woorden 'zet mij dan maar op de reserve lijst'

Foto's vooraf kun je wel vergeten, die komen niet.

Het rood op de foto lijkt niet mooi (egaal) rood), maar dat komt onder andere door de vleug van de suède stof. En het is maar een voorbeeld kruje voor het model.

Je bent in ieder geval duidelijk, dat is ook mooi.

almighty":mbuzgxhj said:
Wil graag eerst de prijs weten en hoe de staat is, wil zien wat ik koop 😉
Heb namelijk ook van de krukjes gezien in mindere staat etc.
Want die op de foto ziet het rood er niet echt mooi meer uit.
(voorbeeld):50 euro is niet veel maar dit geld kan ik dan ook weer bij Battle Garegga leggen snap ie :)

Met andere woorden 'zet mij dan maar op de reserve lijst'

Zet mij er ook maar op voor 2 stools Erik, dat is zeker en als de prijs meevalt ook een derde, dus die dan reserve ;)

wil graag twee heerlijke rode stoelen maar ik wil de prijs ook weten 8)

Goed, ik heb prijzen en aantallen doorgekregen. Van de 1-seater kan ik er 10 krijgen, waarvan 8 voor jullie. Van de 2-seater krijg ik er 4, en daarvan houd ik er 2 voor mezelf.

Prijzen:

Onderstaand krukje kost € 45

Chair1.jpg

En deze 2-seater kost € 95
Chair2.jpg

Op basis van de eerder getoonde interesse heb ik de volgende lijst samengesteld:

Pat7o - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
Psykick - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
Goatboy - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
Redneck - 2 x 1-persoons krukje * Bevestigd *
ELPancho - 1 x 2-persoons banje * Bevestigd *
Reb - 1 x 2-persoons banje * Bevestigd *

SOLD OUT

As usual is de aanbetaling van 50% direct te voldoen. Restant contant bij ophalen.[/b]

Mooie prijzen Erik, ben blij dat ik heb ingetekend en jammer dat ik de 3e niet had bevestigd (greedy bastard hehe)
Thnx!

alle krukjes zijn weg, maar er is nog 1 bankje beschikbaar. Kost nu € 95 ipv € 110.

Dat is snel, alles weg binnen 24 uur. Iedereen bedankt, en tot gauw.

He Pooyan als je het Insert Coin event in Northampton bedoelt zie ik je daar als je zin hebt drinken we effe wat :) .Ik ga namelijk elk jaar naar Silverstone en dit jaar dus ook naar het I.C.E.

Ratson":2kzmfzv4 said:
He Pooyan als je het Insert Coin event in Northampton bedoelt zie ik je daar als je zin hebt drinken we effe wat :) .Ik ga namelijk elk jaar naar Silverstone en dit jaar dus ook naar het I.C.E.

Dat is goed, Ken, Psykick en Beatmaster-P zijn er ook. Welke dag ben je er?

Back