A
Anonymous
Guest
Ik pingel zelf wat op gitaar en wil al een jaar of 20 een piano
vroeg me af of iemand anders nog wat speelt, en als tweede wellicht nog wat leuke (evt game-related) muziek heeft?
ne0":2x0639nl said:Geen turks jengelinstrument? Valt me tegen hassan![]()
trailblazer800":3hc1r2lr said:En mocht iemand geinteresseerd zijn in mijn creaties dan hoor ik het graag (tis vooral gabber / hardcore en hardstyle).
drummer, voornamelijk Death Metal
Beatmaster-P":28wt4toa said:oh trouwens ... vandaar de naam Beatmaster-p
ne0":guiqsy3r said:Heb geen drumstel bij je zien staan, heb je de stokjes aan de wilgen gehangen?