A
Anonymous
Guest
Hé jongens,
zijn er hier mensen die naar het insert coin '09 event op 18 en 19 juli (willen) gaan. Zie hier voor info: http://insertcoin-09.com/news/
Lijkt me een prachtig event, met veel japanse fighter en shmup's, inclusief een SF4 toernooi.
Ik heb voor alle zekerheid alvast een weekendticket gekocht a GBP 23, mocht ik om wat voor reden toch niet kunnen dan is over dat bedrag wel heen te komen. :lol:
zijn er hier mensen die naar het insert coin '09 event op 18 en 19 juli (willen) gaan. Zie hier voor info: http://insertcoin-09.com/news/
Lijkt me een prachtig event, met veel japanse fighter en shmup's, inclusief een SF4 toernooi.
Ik heb voor alle zekerheid alvast een weekendticket gekocht a GBP 23, mocht ik om wat voor reden toch niet kunnen dan is over dat bedrag wel heen te komen. :lol: