What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
goatboy":1ro17i1p said:
:lol: Wil het echt niet inwrijven hoor maar ben er gewoon ECHT blij mee. Maar hou er nu over op ok? Denk dat jullie het nu wel begrijpen. 😉

Wrijf maar lekker door hoor. Je ziet zelfs op de foto dat de monitor een erg strak beeld geeft.

Heb zelf een Sanwa tri-sync in een kast zitten, maar ben niet altijd tevreden met de kwaliteit daar van (niet zo scherp. Misschien toch eens aan 'Focus' draaien :-))

PS. Ik neem aan dat je al vaker een NAOMI in een JAMMA cab hebt gezet, maar als je hulp zoekt: geef maar een gil. Ik heb net mijn Naomi2+GDRom in een JAMMA cab gezet (in m'n ouwe trouwe woody).
 
goatboy":b0kdp69x said:
:lol: Wil het echt niet inwrijven hoor maar ben er gewoon ECHT blij mee. Maar hou er nu over op ok? Denk dat jullie het nu wel begrijpen. 😉

Ok dan, Kan niet wachten tot ik m'n jvs / jamma harness binnen heb en er gd-rom in kan hangen.

ja hou op alsjeblieft! :(

ik slaap er niet meer van... 😉
 
Zo, weer een cab opgehaald, nu door Tek-9. Nog 2 te gaan, een E3 en een AWSD.
 
Ik dacht dat ze allemaal al opgehaald waren. Vindt je vriendin/vrouw leuk zeker al die cabs in huis ;)
 
ne0":mokhws6e said:
Ik dacht dat ze allemaal al opgehaald waren. Vindt je vriendin/vrouw leuk zeker al die cabs in huis ;)

Nou niet echt, dus ik heb ze maar een beetje weggestopt.
 
I want to thanks the crazy peopel to give me some
sweet cabs . :D :D :D ROB + ERICK

Now i had 3 off them and i hope ican buy the last one an ( EGRET2) next year from
you ERICK . :P

In Paris you can find some good stores to play on some CABS against good frensch
gamers .But they dont sell it . :?

I think it is like a drug to collect them . :D :D :D
 
So you like the AWSD? Perhaps a E2 is possible next year, just wait and see.
 
Yes i love this cab its hoot. :P
i bougt an new atomiswave in paris with KOFF NEO WAVE for a good price .
Do you know the big shoop in paris ( maxxigames fr ) . its wery hoooot
I had newer seen so many good stuff ever . :shock:
 
Zo, ElPancho net de deur uitgeschopt met de laatste IC Cab, een AWSD. Al met al toch een succesvolle actie geweest, 16 cabs binnengebracht, 13 (14 -1 E3) doorgeleverd en 3 cabs (2x E3 + 1x E2) zelf gehouden.

Nu maar afwachten wat Ronnie ons kan bezorgen, een mooie Neo SC-19 kan ik nog wel kwijt.
 
En hij staat al op zolder ook.



Volgend weekend ff sleutelen, en DS kapot spelen.

Erik, thx voor de hartelijke ontvangst en het rondje op de DS pcb.

:D
 
Back
Top