What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

inkoopactie voor de SLG3000

Jinxz

Pattern Reader
Ik dacht dat het makkelijker was om de inkoopactie te verhuizen naar een eigen topic.

Als er leute zijn die interesse hebben in de SLG3000 dan is dit misschien een leuke gelegenheid.
Ik zal 'm dit weekend ook op m'n site gooien (voor de reguliere prijs) maar biedt ze hier voor 47,95 excl. verzending. Als je interesse hebt, let me know, dan verzamel ik orders tot vrijdag 18-03 en plaats dan de order. Als ik op basis van het aantal orders nog extra korting kan bedingen dan zet ik die door.
Voor de 1e twee orders maak ik een custom SLG3000 shirt die samen met Jochen is ontworpen.
AUB een reply en PM als je interesse hebt.

Hier de shirts die normaal 15 eurie kosten:
IMG_9942_.jpg

IMG_9944_.jpg
 
Ja die ga ik ook aanbieden. Alle drie.
Ik kijk ff of ik nog een scherpere prijs kan bieden.
 
Hou me ook aanbevolen voor een losse case. SLG is al onderweg (had 'm al rechtstreeks besteld).
 
Ik kan de cases aanbieden voor 15 euro in deze actie. Ze schijnen erg snel uit te verkopen dus heb ik er maar een aantal van ieder kunnen reserveren.
 
Ben overtuigd, en wil er ook wel 1 plus behuizing. Kan ik nog kiezen voor een kleur (voorkeur zwart)?
 
Sorry dat het ff duurde.
Ter controle hebben we nu:
Cotje - SLG3000
Bad-joey - SLG3000
Pat7o - 1x wit + 1x tranparant
Cageman - 1 zwarte case
Psykick - 2 transparante cases
Ahoud - 1x SLG3000 + zwarte case

Ik PM nu iedereen die nog geen kleur had aangegeven en zal de order dan plaatsen.
 
Sorry dat het zo f*cking traag gaat. Ik heb vernomen van 'm dat ie z'n huis aan het verbouwen is oid. en dat het daardoor aan zijn kant wat traag gaat.
De cases zijn alvast onderweg en de SLG's komen waarschijnlijk volgende week.

Hij gaf me wel aan dat de zwarte cases zijn uitverkocht en voorlopig niet meer komen. Dus ik heb een aantal extra transparante en witte besteld just in case.
Als je dus wilt switchen naar een transparante of witte dan kan dat. Als je die liever niet hebt dan kan ik helaas geen alternatief bieden.
 
ik heb de andere kleuren in de facturen verwerkt en die verstuurd. Als het goed is krijg ik vanavond een update over de levertijd van de SLG3000.
Duurt-lang duurt-lang duurt-lang ;)

Morgen gaan iig de eerste cases de deur uit.
 
Back
Top