What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkoopactie Pentranic Tri-Sync 29" monitoren

Was het niet zo dat de fabriek dicht ging ?
Vlak voordat KC down ging hadden Phenros en Andy Geezer het over een inkoop actie ..... iirc

almighty":3klynx6b said:
Opzich wel interesse maar ik wacht nog even de fotos/info af.

En ben ook wel benieuwd naar de prijs etc. omdat ik mischien dan het een of ander moet verkopen.

Dit geldt ook voor mij. Ben benieuwd naar de foto's, en de prijs. Afhalen in Den Haag is geen probleem, daar heb ik familie wonen.

Nog een vraag: op de monitor in mijn astro zit een geintegreerde glasplaat voor het eigenlijke beeldscherm. Is dat bij die Tri-sync monitoren ook het geval?

ElPancho":1ezymmzl said:
Was het niet zo dat de fabriek dicht ging ?
Vlak voordat KC down ging hadden Phenros en Andy Geezer het over een inkoop actie ..... iirc

daar staat me ook iets van bij ja...ik hoop het niet.

iig wil ik er ook wel 1.

nog 1 vraagje: past hij ook direct in een Blast City of Naomi Universal cab?

Het laatste dat ik over pentranic meegekregen heb is dat ze gekapt zijn met de CRT divisie en alleen LCD/Plasma doen. Maar dat hoor je vanzelf als je ze een keer te pakken krijgt denk ik...

Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.

Je hebt iemand anders voor , ik heb deze nooit met jou besteld.

Wat betreft Pentranic , deze zijn gestopt met het crt gebeuren. Dus geen monitoren meer helaas.

R2-2D":535zjds6 said:
Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.

Je hebt iemand anders voor , ik heb deze nooit met jou besteld.

Wat betreft Pentranic , deze zijn gestopt met het crt gebeuren. Dus geen monitoren meer helaas.

Huh?? :shock: Wie was het dan? Het is een tijdje geleden en ik heb R2 in mijn geheugen, het zal een beetje spitten zijn, maar wellicht kom ik er achter wie het dan wel was. Excuses :oops:

Wat betreft de monitoren ga ik het uitzoeken deze week.

Ok het is dus nu cofirmed, ik heb vandaag iemand aan de lijn gehad die dit dus bevestigde :(
Ik ga nog wel kijken of ik direct bij Wei Ya kan bestellen en of er nog wellicht wat stock is bij Pentranic, maar daar moet ik voor mailen en dat antwoord kan wel op zich laten wachten

Voor nu dus roeien met de riemen die we hebben en wie weet in de nabije toekomst.

btw foto's van mij komen nog, maar knetterdruk en ik wil pas foto's maken als hij klaar is, nog efkes ;)

Nou ja, jammer. Maar alvast bedankt voor de genomen moeite. En wie weet kun je er toch nog een paar op de kop tikken.

Let je er wel op dat het hier gaat om de Chassis en niet de monitor zelf!
Voor de Toshiba's die wij hebben is er geen Tri-Sync chassis te vinden zover ik kan zien. Keep on searchin' ;)

Back