What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Ken kan jij anders niet even met Tom van arcaderick praten, jij kent hem toch een beetje?
Hij wil niet de cabs reserven omdat mensen meestal dan de cabs op het einde niet kopen.
Kun je misschien vragen als ie 3 Taito Egret2 kan reserveren
 
Ik ken hem inderdaad wel een beetje, maar ik las van de week al dat AR maar 3 Egrets op voorraad had op het forum. Als ik hem online zie zal ik het wel vragen, maar ik vrees echt dat je jezelf een hoop gedoe op de hals haalt dude.
 
Ik heb eens gekeken op het arcaderick forum en bij killercabs en neogeo.com, coinopexpress etc.

Volgens mij is de beste optie om met een aantal mensen een container (ja het is al 42435 keer gezegd) met cabs te bestellen...ik ga geen $1200 aan verzendkosten betalen.

Heeft iemand die matsu al eens gemailed?

EDIT: count me in als er genoeg mensen zijn...ik stel ook voor om iemand aan te stellen die de hele shit gaat regelen. Het beste is om vantevoren bij elkaar te komen lijkt me zo.

Trouwens, dat insertcoin forum is volgend mij ook een dooie boel....
 
yep, insertcoin forum is een beetje :lol: dood.
Ach als dit niet lukt misschien dat we via killercabs een paar cabs naar Nederland kunnen halen, die lui zijn tenminste totaal te vertrouwen.

Een container hier heen halen vind ik ook prima maar vind maar eens 20 mensen, en de afhandeling is ook moeilijk (haven etc.)
 
Die foto's van AR zijn in Japan gemaakt. Je betaald nu en moet maar afwachten wanneer ze in Duitsland aankomen en dan mag je nog eens gaan wachten tot ze naar Nederland komen. Erg omslachtig allemaal, niet te vertrouwen. Een container naar Nederland klinkt aardig, maar je vindt geen 20 man die een cabinet wil.
 
Mail van coinopexpress terug:

16-Mar-2006

Dear Sir,

Thank you for your email.

We are sorry we don't have Super Neo 29 Cabinet for offer, or will you feel interested in newer version cabinet Atomiswave SD Cabinet? We would like to offer:

Atomiswave SD Cabinet Unit Price: $950.00 USD
http://www.coinopexpress.com/products/m ... _6434.html

Above cabinet is compactible with 15 / 24 / 31khz with 1 joystick and 6 buttons. Currently we have a special offer for order more than 10pcs at USD800.00/PC. If you are interested in 2 player control panel (with 2 joystick and total 12 buttons), extra cost changing as 2 players control panel is just USD250.00.

Or will you consider the Cyber Lead cabinet which is in very special offer?

Cyber Lead Cabinet Unit Price: $495.00 USD
** This cabinet is used in good condition with dual resolution monitor (15 / 24khz) and each cabinet will include one game as free for above price. This Cyber Lead offer will be for one 20" container order only (around 29pcs cabinet). Games include will be:

TEKKEN TAG TORNAMENT
MR.DRILLER G
MR.DRILLER G
VIRTUA STRIKER 3
CAPCOM VS SNK 2
SMASH PRO TORNAMENT
KOTOBA NO PUZZLE
Z GUNDAM EVIGO VS TITANS
TETRIS
BOMBERMAN WORLD
MAJONG FINAL ROMANCE
SENKYU
(G-NET) PUZZLE
MR.DRILLER G
MAHONG HOT GIMIC
(G-NET) SHANG HA
MAJONG G TASTE
(NAOMI) MAJONG
(G-NET) CORON
KING OF FIGHTER 2003
KING OF FIGHTER 97
(ATOMIS) RUMBLE FISH
KING OF FIGHTERS NEO WAVE
MAJONG
QUIZE MY ANGEL
KOTOBANO PUZZLE
(NAOMI) PUYO PUYO FEVER
(NAOMI) CAPCOM VS SNK 2
VIDEO MINI SNK VIDEO SLOT

For shipping cost, it is around USD500.00 by skid packing or USD900.00/PC by wooden crating. If your order fill full one 20" container, the average shipping cost for each piece is just USD100.00/PC.

Please let us know if you are interest.

We are looking forward to hearing from you soon.

Yours Faithfully,

Cindy Au
Sales Executive

Coinopexpress.com Limited
Tel: (852) 2787 0028
Fax: (852) 2787 0099
Email: cindy@coinopexpress.com
http://www.coinopexpress.com
 
Op de 1e plaats hebben ze dus bijna helemaal niks en ten 2e moeten er 29 kasten in een container....
 
Ik wil wel zo'n Atomiswave SD, mooiste candy cabs ooit gemaakt.

Je hoeft trouwens niet 29 kasten te bestellen je kan ook gewoon een stuk of 15 stuks in een container doen.

Is die shipping kosten van 500 dollar per cab?
 
Ja, $500 voor 1 cab en $900 als het in een houten kist wordt verzonden.

Als er genoeg mensen zijn om een container te bestellen, ben ik ook van de partij.
 
Ik ook wel.

Heb trouwens weer mailtje gehad van Arcaderick.
Hij bied 3 Egret2s voor 2100,- euro inclusief verzendkosten naar mijn huis. Dat word dus 700,- euro voor een Egret 2. Beetje prijsig :oops:
Iemand die nog mee wil doen?
 
Vraag 1. Waar woon je?

Vraag 2. Zijn die cabs nu al in Duitsland?

Vraag 3. Wat is de leveringstijd?
 
Ik woon in Lochem (in de "buurt" van Deventer)
De cabs zijn nog niet in Duitsland, Arcaderick wil 50% van het geld ongeveer volgende week als aanbetaling en dat hij ze ook reserveerd voor ons.
De cabs komen over 3 a 4 weken aan in Duitsland, als ze aangekomen zijn bij Arcaderick zal hij nog wat foto's maken en moeten we de rest betalen. Dus ik denk dat je ongeveer naar 6 weken moet kijken tot ze hier zijn.
 
700 euro vind ik teveel voor een egret 2, als het een neo 29 was had ik het 110% zeker gedaan.
 
Het is natuurlijk niet het beste om te doen maar ik wil er al zo lang een.
Maar wil niemand meedoen?
 
Ik denk dat weinig mensen willen meedoen als het via AR gaat in ieder geval, die heeft het nou eenmaal verpest en gaat bovendien binnenkort helemaal offline met z'n site, dus voor hetzelfde geld krijg je helemaal niks van ze.
 
Idd, AR zal het nu niks meer boeien of zn reputatie naar de klote gaat.

Anyway, ik heb Matsu van de neogeo forums gemailed, zie hier:

Hi,

thank you for your email. i think to ship two cabinets to Europe is about $2,000. but it also depends on your custom duty rate. so i really don't know the exact number now.

if you want to order one container, it will cost you about $4,000~. but you have to know that there are a lot of things that you have to take care of it. you have to know how to bring the continer from the port to wherever you want. how to unload machines from the container. how to clear the custom duty. etc...

there are lots of things that you need to take care yourself if you want to buy one full container. if you can do, that will save you a lot of money on the shipping.

can you let me know what kind of cabinets are you looking for? if you have other questions, please let me know. thank you very much.

Matsu
 
Ik had coinopexpress ook eens gemailt, zij zeiden dat het 2800,- dollar kost om een container naar nederland te krijgen.
Nouw laten we 10 Atomiswave cabs bestellen en 4 andere cabs, dan is het 200 dollar per cab. nouw 800+200+19%= 975 euro voor een Atomiswave cab (inclusief verzendkosten en btw is dit) tel daar nog maar 50 euro bij op voor havenkosten etc. kom je op 1025,- euro uit. Nouw wie doet er mee :lol:

Word btw trouwens alleen over de aankoop kosten betaalt? of ook over verzendkosten?
 
Dus ik denk dat je ongeveer naar 6 weken moet kijken tot ze hier zijn.
Persoonlijk zie ik het niet zitten om een onbetrouwbaar gebleken duitser 350 euro te betalen en dan minstens 6 weken te wachten of er nog wat gebeurd ;)

Elf":3pvhaxmh said:
Word btw trouwens alleen over de aankoop kosten betaalt? of ook over verzendkosten?

Aankoop en verzendkosten :cry:
 
De enige betaalbare optie is om met MINSTENS 20 mensen een hele container te bestellen. Dan zit je op 4000 dollar, das 200 per man.

En dan heb ik het nog niet over de afladingskosten in de haven, het vervoer naar iedereen, de BTW, douane kosten enz.

Als het zover komt, dan moet dit alles eerst geregeld worden, maar vind maar eens 20 mensen hier die dat ervoor over hebben :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top