What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Indiana Jones barnraid

Prachtig om die flipperkasten te zien...vind ik stiekem nog steeds leuker dan arcade kasten. Twilight Zone en The Shadow zijn zeker geweldige kasten en kunnen aardigwat opleveren mits ze schoongemaakt zijn en goed werken natuurlijk.
 
Deze vonds viel inderdaad in de category extra-ordinair.
In het rijtje nieuwe sacrofaag / graftombe, een onontdekte stam in het amazone woud.
En nu deze schatkamer in de lage landen.
Dat goede gevoel daar ga je nog lang op teren.

Die cola automaten doen me eigenlijk niets, totdat ik die foto zag. Niet te zuinig zeg !!!

Als je nog ooit van die Fishtales afwil dan hoor ik het wel. Al zit er hier thuis ook een met de hand op de knip :roll:

Genieten en POETSEN !!! :D
 
Al die arcade bende is grappig 8) 😉 maar toch nieuwsgierig die leger vrachtwagen en Willy jeep veel interessanter die ook gekocht :roll:
 
polderarcade":3nslw52w said:
Al die arcade bende is grappig 8) 😉 maar toch nieuwsgierig die leger vrachtwagen en Willy jeep veel interessanter die ook gekocht :roll:

Nope ;) Ik heb wel foto's van de jeep als je wilt. Hij staat er niet al te best bij. De vrachtwagen lijkt wel NOS. Ding staat 15-20 jaar koud en droog. Binnenkort ga ik er weer heen, als je serieuse interesse hebt kan ik foto's maken en kun je kijken wat je er voor over hebt.
 
Jinxz":3e4oi1vi said:
polderarcade":3e4oi1vi said:
Al die arcade bende is grappig 8) 😉 maar toch nieuwsgierig die leger vrachtwagen en Willy jeep veel interessanter die ook gekocht :roll:

Nope ;) Ik heb wel foto's van de jeep als je wilt. Hij staat er niet al te best bij. De vrachtwagen lijkt wel NOS. Ding staat 15-20 jaar koud en droog. Binnenkort ga ik er weer heen, als je serieuse interesse hebt kan ik foto's maken en kun je kijken wat je er voor over hebt.

Echt waar die Chris verkoopt nog een iglo aan een eskimo :mrgreen:
 
Jinxz":jws06nzn said:
Marcosan30":jws06nzn said:
Echt waar die Chris verkoopt nog een iglo aan een eskimo :mrgreen:

Heb wel een Coca Cola Vendo 110 voor ze ;)
Oh, dat is wel fijn. Kunnen ze een keertje een lekker koud blikje cola drinken.
 
Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?

Voor de verandering ben ik serieus :D
 
Marcosan30":2sg62nj5 said:
Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?

Voor de verandering ben ik serieus :D

Voor de zekerheid zou ik er effe bij gaan zitten, kan nog weleens schrikken zijn de waarde van coke machines ;)
 
Ratson":2kucfje8 said:
Marcosan30":2kucfje8 said:
Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?

Voor de verandering ben ik serieus :D

Voor de zekerheid zou ik er effe bij gaan zitten, kan nog weleens schrikken zijn de waarde van coke machines ;)

Tja dat snap ik nu direct; als het een COKE machine is :mrgreen:
 
Zoo.. Je moet ebay maar eens checken. Machine is uit de 50-er jaren. In minty condition loopt dat op naar 4000-5000 dollar. Ze staan er ook op voor 1500.
 
Ben benieuwd waar deze op uitkomt :D
Vind ebay prijzen altijd wat aan de hoge kant 😉

But thanks for the advice guys :mrgreen:
 
Marcosan30":2vt4qeor said:
Ik vind die coca cola automaat echt supervet!
Zou je me de prijs eens willen pm'en? Zijn er sleutels bij? Werkt hij nog?
Op welke muntsoort werkt hij?

Voor de verandering ben ik serieus :D

De Vendo heeft een beetje een cluster-fuck aan redenen om 'm (nog) niet weg te doen.
- De prijzen die je vindt op het internet is met name uit de VS, waar hij in deze staat inderdaad tussen de 3500-8000 USD staat. Hij staat niet in de VS en is dus nog wat zeldzamer om hier te vinden.
- Volgens een collectors is het een van de meest zeldzame vendo's
- Het is de grootste Coke Vendo (110 staat voor het aantal flessen)
- Hij is origineel US want d'r zit zelfs nog de US stekker aan en op het plaatje staat 110v

Ik heb de sleutel besteld in de VS en zodra hij open kan zal ik 'm van binnenuit ook nakijken en zonodig professioneel laten fixen (koeling).

Zoals het er nu uit ziet biedt ik 'm voorlopig nog niet aan en wanneer ik dat doe zal ik het iig 'markt conform' doen.
 
Verdorie man, had nog geeneens gezien dat je die flippers e.d. had opgehaald.
Wat een vette kasten. Die Fish Tales en Road show heb ik veel gedaan op een franse camping vroeger.

Kijk dan wordt poetsen weer leuk hahahaha.
 
Cageman":gpnlsqvs said:
Zoo.. Je moet ebay maar eens checken. Machine is uit de 50-er jaren. In minty condition loopt dat op naar 4000-5000 dollar. Ze staan er ook op voor 1500.

Dat bedoelde ik dus met schrikken. Zijn echt waardevolle apparaatjes.
 
Back
Top