ruderudie
Bullet Dodger
Beste arcade minnend publiek,
Het kostenplaatje is bijna rond, ik wacht nog enkel de prijs van het vervoer af van het gebouw van EXC naar de haven. Ik heb ervoor gekozen om niet EXC maar een Nederlands bedrijf alles te laten vervoeren vanaf de haven in HongKong tot aan mijn voordeur. Om her en der in Nederland te gaan bezorgen kost te veel geld en opslag in de haven ook. Deze oplossing leek me het beste, mensen die meedoen kunnen dan gewoon de kast een keer ophalen. Desnoods huur je een opel combo voor 4 tientjes, maar dat moet iedereen dan zelf maar even zien.
Goed, hier volgt het kostenplaatje tot nu toe:
New Astro Cab: 220 euro * 5 = 1100 euro
Transport HK tot voordeur: = 1000 euro
BTW 19% = 100 euro max*
transport EXC naar haven = 300 euro max
TOTAAL = 2400 euro
PRIJS PER PERSOON 2400/5 = 480 euro
Bij deze dus 2 opmerkingen
1 * de BTW wordt berekend over het factuurbedrag. Ik zal EXC een zo laag
mogelijk bedrag laten factureren waardoor de BTW dus ook laag zal zijn
2 De transportkosten van EXC naar de haven moeten nog bekend worden
De totaalprijs zal dus ergens liggen tussen de 450 en 500 euro. Als je het mij vraagt heb je dan nog steeds een mooie deal die je niet snel meer zult tegenkomen in de nabije toekomst. Ikzelf zoek ook al lang naar een new astro of egret 2 in Nederland maar die worden hier simpelweg zelden tot nooit aangeboden.
Wat ik nu dus zoek zijn 4 mensen die net als ik erg graag een New Astro willen. Er waren erg veel enthousiastelingen, maar nu is dus de tijd aangebroken dat het geld op tafel moet komen. Wie nu nog steeds mee wil doen, reply in dit topic even met een duidelijke ik doe mee en ben bereid vooraf te betalen.
Een klein probleem in deze is het volgende. Aangezien mijn creditcard slechts een limiet van 1000 euro heeft kan ik wellicht de cabs niet in 1 keer betalen. Ik zal even overleggen met EXC hoe dit op te lossen, maar anders moet iemand met paypal zijn eigen cab even rechtstreeks betalen aan EXC zodat ik de rest van de cabs kan betalen.
Indien ik 4 mensen heb die met me meedoen zal ik begin tot half februari de order plaatsen, nadat ik van iedereen het geld gekregen heb. 3 mensen zou ook nog kunnen, die ene astro verkoop ik hier in Nederland dan nog makkelijk. Het exacte bedrag zal ik dus binnen zeer korte tijd posten, maar in ieder geval als ik van mijn skitrip terug ben, 4 februari.
Tot zover deze berichtgeving, de inschrijvingen staan open. Mochten er meer dan 4 mensen geïnteresseerd zijn, wie het eerst komt.....etc ik heb nu namelijk de offerte thuis en kan niet steeds gaan veranderen. Als dit allemaal lukt volgt wellicht nog zo'n order in de toekomst.
Het kostenplaatje is bijna rond, ik wacht nog enkel de prijs van het vervoer af van het gebouw van EXC naar de haven. Ik heb ervoor gekozen om niet EXC maar een Nederlands bedrijf alles te laten vervoeren vanaf de haven in HongKong tot aan mijn voordeur. Om her en der in Nederland te gaan bezorgen kost te veel geld en opslag in de haven ook. Deze oplossing leek me het beste, mensen die meedoen kunnen dan gewoon de kast een keer ophalen. Desnoods huur je een opel combo voor 4 tientjes, maar dat moet iedereen dan zelf maar even zien.
Goed, hier volgt het kostenplaatje tot nu toe:
New Astro Cab: 220 euro * 5 = 1100 euro
Transport HK tot voordeur: = 1000 euro
BTW 19% = 100 euro max*
transport EXC naar haven = 300 euro max
TOTAAL = 2400 euro
PRIJS PER PERSOON 2400/5 = 480 euro
Bij deze dus 2 opmerkingen
1 * de BTW wordt berekend over het factuurbedrag. Ik zal EXC een zo laag
mogelijk bedrag laten factureren waardoor de BTW dus ook laag zal zijn
2 De transportkosten van EXC naar de haven moeten nog bekend worden
De totaalprijs zal dus ergens liggen tussen de 450 en 500 euro. Als je het mij vraagt heb je dan nog steeds een mooie deal die je niet snel meer zult tegenkomen in de nabije toekomst. Ikzelf zoek ook al lang naar een new astro of egret 2 in Nederland maar die worden hier simpelweg zelden tot nooit aangeboden.
Wat ik nu dus zoek zijn 4 mensen die net als ik erg graag een New Astro willen. Er waren erg veel enthousiastelingen, maar nu is dus de tijd aangebroken dat het geld op tafel moet komen. Wie nu nog steeds mee wil doen, reply in dit topic even met een duidelijke ik doe mee en ben bereid vooraf te betalen.
Een klein probleem in deze is het volgende. Aangezien mijn creditcard slechts een limiet van 1000 euro heeft kan ik wellicht de cabs niet in 1 keer betalen. Ik zal even overleggen met EXC hoe dit op te lossen, maar anders moet iemand met paypal zijn eigen cab even rechtstreeks betalen aan EXC zodat ik de rest van de cabs kan betalen.
Indien ik 4 mensen heb die met me meedoen zal ik begin tot half februari de order plaatsen, nadat ik van iedereen het geld gekregen heb. 3 mensen zou ook nog kunnen, die ene astro verkoop ik hier in Nederland dan nog makkelijk. Het exacte bedrag zal ik dus binnen zeer korte tijd posten, maar in ieder geval als ik van mijn skitrip terug ben, 4 februari.
Tot zover deze berichtgeving, de inschrijvingen staan open. Mochten er meer dan 4 mensen geïnteresseerd zijn, wie het eerst komt.....etc ik heb nu namelijk de offerte thuis en kan niet steeds gaan veranderen. Als dit allemaal lukt volgt wellicht nog zo'n order in de toekomst.