What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Die 1 player cabs daar zullen de schermen er wel vertikaal in liggen...

daar hoop ik een beetje op... :)
zoniet geen probleem, want moet hem zowiezo weer uit elkaar halen om hem naar boven te sjouwen en dan kan ik hem meteen 'even' vertikaal roteren. Weet ik meteen hoe dat moet.
 
Pat7o":3mau3bkz said:
Die 1 player cabs daar zullen de schermen er wel vertikaal in liggen...

daar hoop ik een beetje op... :)
zoniet geen probleem, want moet hem zowiezo weer uit elkaar halen om hem naar boven te sjouwen en dan kan ik hem meteen 'even' vertikaal roteren. Weet ik meteen hoe dat moet.
Dus jij gaat voor de 1 player pat7o...
Dat scherm roteren lijkt mij geen probleem....i hope... :lol:
 
yes..heb zowiezo nog een reserve 2 player cp en vindt een 1 player cp persoonlijk beter passen bij een vertikale cab.
Zie op KC ook een goede tutorial staan en denk dat er binnen dit forum ook wel wat gasten zijn die het al gedaan hebben om evt. te raadplegen.
 
Scherm roteren is een eitje, don't worry about it.
 
Made my day too de 2L set up.
@ jaguarwong, love ur KC entry :-) Nog een marquee holdertje over ?
Ken, zie je morgen

*duikt de sportschool weer in om die astro morgen van 3 hoog te tillen*
 
Oh, maar ik bedoel de cab natuurlijk *kijkt om zich heen waar vriendin is* the sechsiest by far op je site !

Jammer van de holder, het zoeken gaat door ...
 
Dus alsnog een 2P cab, Super! Blij dat ik niet al een 2P CP besteld heb.
 
@ Ken goed to hear het is een eitje... zit net te lezen dat jij het ook al is gedaan hebt.
 
Ah dat is nou mooi nieuws, kan ik toch nog iemand 2 player 1942 in het vooruitzicht stellen om mee te helpen sjouwen 😉
 
Er zijn nu nog 4 Cabinets beschikbaar :

- 2 x 2-player setup
- 2 x 1-player setup

Reserveer nu :!:
 
is er nog een beschikbaar 2 player setup? Het is een astro neem ik aan? en wat was de prijs ook alweer?
 
Mildoe":c69od7qs said:
is er nog een beschikbaar 2 player setup? Het is een astro neem ik aan? en wat was de prijs ook alweer?

Volgens mij waren er nog 3 over.
- Prijs 525,- per stuk (afhaalprijs)
- New Sega Astro.

Alles is terug te lezen op de begin pagina Mildoe.
 
Komen die cabs sowieso bij Ronnie binnen of moeten die nog echt besteld worden? Want ik zit nu een beetje krap bij kas ivm het kopen van een nieuwe woning. Maar wil deze graag vanaf het begin in me nieuwe woning hebben.
 
Mildoe":2h1ndfua said:
Komen die cabs sowieso bij Ronnie binnen of moeten die nog echt besteld worden? Want ik zit nu een beetje krap bij kas ivm het kopen van een nieuwe woning. Maar wil deze graag vanaf het begin in me nieuwe woning hebben.

De cabs komen idd bij Ronnie en zijn al besteld en onderweg 8)
 
cool! Enig idee wanneer ze aankomen etc? Dan kan ik daar rekening mee houden ivm financien en dan zal ik van de week wel laten weten of ik de cab neem :D
 
Mildoe":3qatqoer said:
cool! Enig idee wanneer ze aankomen etc? Dan kan ik daar rekening mee houden ivm financien en dan zal ik van de week wel laten weten of ik de cab neem :D

Zal sowieso na 16 augustus worden omdat Ronnie met vakantie is.
 
De boot is in rotterdam aangekomen met de cabinets.
Nu volgt de inklaring en het vervoer zal worden ingeplanned..
Ik houd jullie op de hoogte..

Groet

Ronnie
 
:D

Wow, echt goed nieuws !
Monitor taten en Espgaluda 2 wacht al.
 
Back
Top