What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Wel shit ja.. Het wachten duurt lang.
Aan de andere kant kan ik nog mooi sparen voor een of meerdere mooie pcb's voor de cab.
 
al het goede komt langzaam!
:D
Kan ik ook nog even doorsparen en eindelijk eens mijn gameroom afmaken.
 
Ken":12cao8y9 said:
Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.

Helemaal mee eens.
Geduld is een schone zaak en alles komt echt wel op z'n pootjes terecht 8)
 
Ken":3pj3m7i9 said:
Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.

Ken, ik loop nog niet zolang mee op dit forum, maar het is me al wel opgevallen dat je reacties op posts met de regelmaat van de klok vrij nors en ongenuanceerd zijn.

Ik bedoel, er is niets mis mee als mensen hun teleurstelling uiten, of 'kritische' vragen en opmerkingen hebben. Dat is zeker geen zeiken. Daarnaast, niet iedereen is zo gelauterd als jij (gezien je aantal posts loop je al aardig lang mee). Maar er zijn ook mensen die net komen kijken, en die wel de moeite nemen mee te draaien in een forum. Dat zou je ook kunnen waarderen. Maar als je van tevoren al bang wordt voor een 'negatieve''reactie houdt de lol snel op.
 
pooyan":3mkx5rcj said:
Ken":3mkx5rcj said:
Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.

Ken, ik loop nog niet zolang mee op dit forum, maar het is me al wel opgevallen dat je reacties op posts met de regelmaat van de klok vrij nors en ongenuanceerd zijn.

Ik bedoel, er is niets mis mee als mensen hun teleurstelling uiten, of 'kritische' vragen en opmerkingen hebben. Dat is zeker geen zeiken. Daarnaast, niet iedereen is zo gelauterd als jij (gezien je aantal posts loop je al aardig lang mee). Maar er zijn ook mensen die net komen kijken, en die wel de moeite nemen mee te draaien in een forum. Dat zou je ook kunnen waarderen. Maar als je van tevoren al bang wordt voor een 'negatieve''reactie houdt de lol snel op.

Mischien komt het een beetje bot over maar zo bedoelt Ken dat echt niet 😉
Ik vind het ook allemaal erg lullig en had ook veel eerder van m'n cab willen genieten deze vakantie maar dat zit er helaas niet in.
Er is helaas in het begin wat vertraging opgelopen en nu met de vakantie in zicht komt alles dubbel op.
Ik kan jullie iedergeval melden dat alles echt allemaal wel goedkomt en we moeten gewoon nog even geduld hebben.
Het lijkt allemaal erg makkelijk om een actie als deze op te zetten en vraag daarom ook jullie begrip voor deze geweldige actie die RKlok opzet!

Ik hoop dan ook bij deze dat iedereen nog even geduld kan tonen en nogmaals onze excuses voor de vertraging.

mvg, marc.
 
Op Killercabs gepost door ene Retroguy65:

The 1069 in 1 cannot be extended with more games.

I would not go for the 1069 in 1 because in my view it is very crappy. for one thing there are a lot of vertikal oriented games on this PC (it's not a PCB, but a plain PC made of yesterday's PC parts, with a HD on which the roms, the emu and some kind of frontend is stored), and these vertikal games are not stretched out with the original dimensions; instead these games will be fullscreen! On a horizontal monitor (the 1069 in 1 needs a horizontal monitr)! Go figure. Anuone who loves the old classics must hate this.


That's why buying and converting an old PC with Mame to connect to the cab (monitor, sound (or use simple PC speakers) and controles) is easier, better, and much more flexible.

Heb je de 1069 pcb zelf uberhaupt ooit in actie gezien? Nee? hoe kun je er dan zo resoluut over oordelen?
Over ongenuanceerd gesproken...
Veel 1069 bezitters zijn er erg tevreden over, waaronder ik.

Wie de schoen past trekke hem aan...

Importacties van dit formaat lopen nou eenmaal niet supersmooth. Niet hier, niet op Killercabs, nergens.
Ik ben al lang blij dat iemand het op zich genomen heeft er zijn tijd en energie in te steken. Klagen is makkelijk, kritiek geven is ok, maar dan moet die wel hout snijden.

Thankyou posts voor degenen die dit organiseren zijn ook leuk om te lezen.
 
pooyan":1fkuz3g3 said:
Ken":1fkuz3g3 said:
Niet zeiken allemaal, beetje geduld alles komt goed.

Ken, ik loop nog niet zolang mee op dit forum, maar het is me al wel opgevallen dat je reacties op posts met de regelmaat van de klok vrij nors en ongenuanceerd zijn.

Ik bedoel, er is niets mis mee als mensen hun teleurstelling uiten, of 'kritische' vragen en opmerkingen hebben. Dat is zeker geen zeiken. Daarnaast, niet iedereen is zo gelauterd als jij (gezien je aantal posts loop je al aardig lang mee). Maar er zijn ook mensen die net komen kijken, en die wel de moeite nemen mee te draaien in een forum. Dat zou je ook kunnen waarderen. Maar als je van tevoren al bang wordt voor een 'negatieve''reactie houdt de lol snel op.

Als iemand de moeite neemt alles te ontvangen, op te slaan en voor een redelijke prijs door te verkopen dan zou ik het persoonlijk ongenuanceerd vinden om te lezen dat iemand oppert de levering dan maar op zich te nemen. Het is maar net met welke toon je het leest trouwens, ik bedoelde het als 'joh kom op wat maakt het uit een maandje'...

Ik heb zelf ook eens uitgezocht wat er allemaal bij komt kijken en dat is niet mals, zeker niet als je het voor de eerste keer doet.
 
Yo gasten relex...

Iedereen wordt helemaal boos joh =)

Die kasten komen vanzelf wel en iedereen vindt het jammer dat
ze wat later zijn...en een beetje kritiek moet kunnen, betekend
niet dat iemand dan meteen de actie niet waardeerd of dat
alles slecht geregeld is. Persoonlijk vind ik het nog steeds een
perfect geregelde actie. En ik kan alleen voor mezelf spreken...
maar ik denk dat Pooyan's kritiek niet bedoeld is om de organisatie
af te kraken, maar meer om z'n teleurstelling te uiten over het
feit dat de kasten wat later komen. Zo is mijn reactie in iedergeval
wel bedoeld.

@Ken: Bedoel je dat ik suggereerde de levering op me te nemen ?
Want das helemaal niet zo hoor =) Ook weer een gevalletje "hoe je
het leest" denk ik. Ik ben niet zo bekend met Rklok nog, maar ik
ga ervanuit dat het geen eenmans bedrijf is, dus ik vroeg me gewoon
af dat als de bottleneck het vervoer van Rotterdam naar Apeldoorn is
of iemand niet ff kon rijden. Als dat betekent dat iedereen een maandje
eerder kan spelen is dat leuk toch ?

Anyway, ik besef me dat ik niet zo actief ben op dit forum en dus
niemand me kent, dus ik had mijn reactie wat minder "hoe je het
leest"-interpreteerbaar moeten schrijven, sorrie als mensen zich
aangesproken hebben gevoeld.

En voor iedereen die helpt bij de organisatie van deze actie:
Petje af ! Ik weet wat een gekloot het is om zoiets op poten te
zetten. Ik heb zelf toevallig onlangs een AW SD uit Oostenrijk
laten komen. Dat was er maar eentje en dat was al redelijk wat
geregel =D
 
Pat7o":2xhu6op7 said:
Op Killercabs gepost door ene Retroguy65:

The 1069 in 1 cannot be extended with more games.

I would not go for the 1069 in 1 because in my view it is very crappy. for one thing there are a lot of vertikal oriented games on this PC (it's not a PCB, but a plain PC made of yesterday's PC parts, with a HD on which the roms, the emu and some kind of frontend is stored), and these vertikal games are not stretched out with the original dimensions; instead these games will be fullscreen! On a horizontal monitor (the 1069 in 1 needs a horizontal monitr)! Go figure. Anuone who loves the old classics must hate this.


That's why buying and converting an old PC with Mame to connect to the cab (monitor, sound (or use simple PC speakers) and controles) is easier, better, and much more flexible.

Heb je de 1069 pcb zelf uberhaupt ooit in actie gezien? Nee? hoe kun je er dan zo resoluut over oordelen?
Over ongenuanceerd gesproken...
Veel 1069 bezitters zijn er erg tevreden over, waaronder ik.

Wie de schoen past trekke hem aan...

.


Orgineel boven alles maar dit is gewoon een goedkope/leuke oplossing.
 
Zo, we hebben hier allemaal wel een behoorlijk kort lontje. Zal wel door het warme weer van de laatste paar dagen komen. ik bedoel, aan de prestatie van onze voetbaljongens kan het niet liggen.

@Pat7o: ik heb de 1069 in 1 zelf nooit live in actie gezien. en ik baseer mijn opmerkingen onder andere op basis van info die ik van Fannie heb gekregen (vertikale games voluit stretchen, wat knap shit is) en van ruderudie in dit topic http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=1708

Dat vind ik geen bemoedigende opmerkingen, en aangezien ik zelf van oordeel ben dat Mame dan een veel betere prestatie levert, beoordeel ik de 1069 in 1 als crappy. Maar als anderen minder hoge eisen hebben is hun dat goed recht. Uiteindelijk heb je voor relatief weinig geld een relatief mooie vulling van je kast.

@Ken: als je mijn post goed leest, zie je ook dat ik alleen maar mijn teleurstelling uit voor het feit dat we wat langer meoten wachten. Ik zeik niet, ik klaag niet, ik zeg alleen : goh, dat is jammer.

@jaguarwrong1: helemaal mee eens.

@rklok: Hardstikke mooi deze actie, ben blij dat ik op deze manier aan zo'n mooie kast kan komen. Kun je nog wat foto's regelen? Als ik straks moet helpen tillen PM je me maar. Ik wens je een fijne vakantie.


Kortom: Laten we allemaal maar weer overgaan tot de orde van de dag. We kunnen onze energie beter bewaren voor vrijdag avond, want de Franzosen zullen zich niet zo makkelijk laten beetnemen als de Italianen. Onze jongens zullen onze aanmoediging hard nodig hebben.
 
Als er foto's zijn dan zal ik ze zeker posten, maar zoals RKlok al aangeeft gaat hij op vakantie dus als er nieuwe update's zijn zal ik ze zeker posten.
Laten we nu gewoon nog even afwachten en als er nieuws is zal ik het jullie allemaal laten weten.

8)
 
Pooyan, er is altijd iemand die de lontjes aansteekt met ongenuanceerde of botte opmerkingen...iets crap (rotzooi) noemen terwijl anderen er plezier van hebben vind ik toch vrij bot, en als dat komt van iemand die anderen botheid verwijt dan gaat mijn lontje branden.

Verticale games stretchen is inderdaad shit, maar zoals je op KC leest kun je de pcb aanpassen naar eigen wensen zodat t wel lukt.

Enough said wat mij betreft.
Ieder zijn eigen mening.
 
Kom net terug uit Bern, leuk om te zien dat er wat vuur is op Nozomi. Dat is weer een tijdje geleden!

Even een reactie mijnerzijds: je kunt er altijd op rekenen dat een dergelijke verzending vertraging oploopt, zelfs buiten een vakantie van de ontvanger om. Waartschijnlijk schepen ze later uit, duurt de reis langer, duurt het inklaren langer, etc. Daar moet je gewoon op rekenen. Bij KC is ok meestal de estimated time of arrival 3x aangepasxt voor de zending uiteindelijk aan wal is.

Verder wil ik niet zeggen dat de 1069 in 1 een slecht product is, meeste games zijn perfect speelbaar, voor fighting fans is het ideaal. Zelf heb ik echter alle neo games origineel en wil ook de cps2 games te zijner tijd origineel, of een andere oplossing om ook Naomi games te kunnen spelen. Om die reden zal ik te zijner tijd de 1069 waarschijnlijk ook te koop aanbieden hier, maar verder is het geen troep imo.
 
Beste mensen,

Ik krijg het volgende bericht uit Japan :

The 17 units of the New Astro City cabinets will be shipped like this :

14 units ------ For 2-player
(Type of Control Panel: 2L12B)
3 units ------ For 1 player
(Type of Control Panel: 1L6B)

Ik hoop dat dit goed nieuws is en een beetje een pleister op de wond voor de vertraging :)

ps Er is reeds 1 iemand die perse een 1 player wil , dus er zijn genoeg 2 player cabs ....

Groet

Ronnie vd Kolk
 
rklok":2c256nqw said:
Beste mensen,

Ik krijg het volgende bericht uit Japan :

The 17 units of the New Astro City cabinets will be shipped like this :

14 units ------ For 2-player
(Type of Control Panel: 2L12B)
3 units ------ For 1 player
(Type of Control Panel: 1L6B)

Ik hoop dat dit goed nieuws is en een beetje een pleister op de wond voor de vertraging :)

ps Er is reeds 1 iemand die perse een 1 player wil , dus er zijn genoeg 2 player cabs ....

Groet

Ronnie vd Kolk
Dat is hardstikke goed nieuws :D Goed gedaan, jochie.

Dus als ik het goed uitreken zijn er nog 13 mensen over die allemaal een 2-player cab krijgen (als ze dat willen). Klopt dat?

Klopt het ook dat order 6 nog steeds open is?
 
Niet lullig bedoeld, maar ik neem aan dat er geen marquee
holders bij zitten toch ?

Niet om te zeuren, maar ik ben een marquee holder aan
het bestellen voor m'n aw sd en die kerel heeft ook nog
een holder voor een New Astro. Dus die bestel ik er dan
het liefst meteen ff bij... Scheelt weer verzendkosten =)
 
rklok":7hr3qqx4 said:
Beste mensen,

Ik krijg het volgende bericht uit Japan :

The 17 units of the New Astro City cabinets will be shipped like this :

14 units ------ For 2-player
(Type of Control Panel: 2L12B)
3 units ------ For 1 player
(Type of Control Panel: 1L6B)

Ik hoop dat dit goed nieuws is en een beetje een pleister op de wond voor de vertraging :)

ps Er is reeds 1 iemand die perse een 1 player wil , dus er zijn genoeg 2 player cabs ....

Groet

Ronnie vd Kolk

Mooi werk Ronnie 8)
Die 1 player cabs daar zullen de schermen er wel vertikaal in liggen... :roll:
 
Back
Top