What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ik zit vast bij cronos

ZiEk

1CC Aspirant
Joined
Nov 17, 2006
Messages
960
Reaction score
0
Location
Haarlem
god of war is best leuk, na meer dan 10 uur achterelkaare zit ik nu om 5 uur vast. draaiende kamer binnen cronos, ik moet een trap op en een wals probeert me te killen.

hoe kom ik bij die trap???
 
damn ben jij de gameholic, ik hoopte voor een snel antwoord zodat ik verder kon. Maar goed bedankt voor je tip :/
 
Hahah nou die naam Gameholic doet inderdaad refereren naar een gameverslaafde maar God of War heb ik toch na verloop van tijd neergelegd... het was totaal niet mijn ding. Dus vandaar dat ik je niet kon helpen met een kort en bondig antwoord :)
 
god of war, wat een vette game! lekker hakken hahah, ben intussen deel 2 aan het downen :oops:
 
ahh cool, ja ik ben het wel met dreamer eens. Dat spel is echt sweet gisteren voor het eerst gespeeld en toen kon ik het niet loslaten, om 5 uur kwam ik dus vast te zitten. Meeste puzzels vind ik wel logish, maar hier zit ik echt vast :/ Toch wel een nadeel vastzitten.
 
Back
Top