What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee:

Ik ben al reeds aanwezig op de borrel natuurlijk, maar ik zou zeggen neem een busje of aanhanger mee als je komt om je toekomstige project in te laden :)

Ik heb in de aanbieding diverse projectcabs voor leuke prijsjes. Ik zal asap wat foto's maken, maar denk aan Sega racers die je voor custom jobs kunt gebruiken en Naomi kasten (reeds gechopt) in bouwpakket vorm etc.

Hier en daar ook nog wat klassiekers die liefde willen en weer willen shinen.

Daarnaast ook nog flink wat PCB's etc. Geen onwijze toppers, maar leuke titels voor leuke prijsjes.
 
Voortbordurend op Psykick's post heb ik ook nog een Sega Racer (JVS) in de aanbieding. Dat is geen projectkast, maar een compleet werkende unit. Mist alleen een Chihiro of Naomi.
 
Psykick":10ghvkbh said:
Ik ben al reeds aanwezig op de borrel natuurlijk, maar ik zou zeggen neem een busje of aanhanger mee als je komt om je toekomstige project in te laden :)

Ik heb in de aanbieding diverse projectcabs voor leuke prijsjes. Ik zal asap wat foto's maken, maar denk aan Sega racers die je voor custom jobs kunt gebruiken en Naomi kasten (reeds gechopt) in bouwpakket vorm etc.

Hier en daar ook nog wat klassiekers die liefde willen en weer willen shinen.

Daarnaast ook nog flink wat PCB's etc. Geen onwijze toppers, maar leuke titels voor leuke prijsjes.

Ik ben nog wel enkele losse onderdelen nodig voor mijn Jaomi ;) Ik pm je wel ff welke. Zou nice zijn als die op een of andere manier bij mij kunnen komen ook al ga ik niet
 
" >> Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee: << "

Ik neem geld mee! :)

(heb in ieder geval al een mooie flightstick + toebehoren gescoord van Martijn :) )
 
Ik ben er graag bij. Had al veel eerder aanwezig willen zijn, maar helaas steeds niet gelukt. Ik neem een game and watch mee. Verder heb ik niet zo veel arcade pcb's. Dus neem wat aparte items mee en geld natuurlijk :p
 
N0VA":3kyrbevh said:
Ik ben er graag bij. Had al veel eerder aanwezig willen zijn, maar helaas steeds niet gelukt. Ik neem een game and watch mee. Verder heb ik niet zo veel arcade pcb's. Dus neem wat aparte items mee en geld natuurlijk :p

welke game and watch,en wat vraag je ervoor ?
 
prachtig ding. Zou mooi zijn als je die op je PC, ps4 en Xbox One zou kunnen aansluiten.
Wat kost zoiets, en zijn dat echt Sanwa Buttons en sticks???
 
howly crap, dat zijn leuke bedragen. Succes met de verkoop. Das mij iets te veel voor een project.

Maar prachtig ding man.
 
Oh ja en nu we er toch zijn; er is hier vast geen interesse voor deze Jak & Daxter statue, of toch wel....?

jak-daxter-statue.jpg

Video unboxings:
 
Heb nog een Asterix liggen die ik kan meenemen als iemand interesse heeft?

En nog wat GD-ROMs eventueel incl Drive;

Guilty Gear XX
Spikers Battle
Capcom vs SNK Millennium Fight 2000 Pro
World Series Baseball
 
Trailblazer":3av9aljb said:
EX-BOARD met Daemon Bride, nieuwe voeding en extra RGB connector. Oftwel complete set.....

Ik heb de Marquee van de game liggen. Game nooit gedaan.
Lijkt me echt een vette 2d fighter. Is die ooit op een ander systeem eigenlijk uitgebracht?
 
Da Dude":umjxekgp said:
Trailblazer":umjxekgp said:
EX-BOARD met Daemon Bride, nieuwe voeding en extra RGB connector. Oftwel complete set.....

Ik heb de Marquee van de game liggen. Game nooit gedaan.
Lijkt me echt een vette 2d fighter. Is die ooit op een ander systeem eigenlijk uitgebracht?

Yep op de taito type x2 vernieuwde versie
 
Back
Top