What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee:

Jinxz

Pattern Reader
Ik neem alle kleuren en modellen Sanwa buttons, sticks, balltops en een aantal PCB's mee.
 
Ik neem wat Naomi GDROMs, MVS carts, JAMMA PCBs mee, en heb ook nog SNES spullen staan (gebruikte unboxed SNES, een copybox (boxed!) met een boel disks, etc).
 
Als iemand deze spellen meeneemt, zou dat tof zijn. Is voor de Neo Geo Pocket Color:


  • Metal Slug 2nd Mission
  • Puzzle Bobble Mini
 
Cageman":1hzemzhs said:
Ik neem wat Naomi GDROMs, MVS carts, JAMMA PCBs mee, en heb ook nog SNES spullen staan (gebruikte unboxed SNES, een copybox (boxed!) met een boel disks, etc).

Welke MVS spellen en JAMMA PCB's?
 
Misschien ook nog een idee om een thread te maken met 'gevraagd' voor specifieke wensen.
Shameless plug. ik heb nog een oude sales thread. Volgens mij heb ik bijna alles nog en inmiddels nog meer zooi.
viewtopic.php?f=7&t=4199&p=47662#p47662
Wie heeft waar nog specifiek behoefte aan? Als de prijzen buitensporig zijn, dan kunnen we wel een deal maken.
 
Jinxz":3aqogel6 said:
Ik neem alle kleuren en modellen Sanwa buttons, sticks, balltops en een aantal PCB's mee.

Chris,

Heb je nog een Taito zwart leder Stool? De stool die ik heb is 48 cm hoog, gemeten tot de bovenkant van de zitting.
 
Ik ben nog op zoek naar een nieuw stuurwiel voor mn daytona cab. Liefst die van de model 3 als tenminste past. Anyone? En een geel knopje vd select optie button.
 
Arcadekrukje (blauw) €35,-(on hold)
Vewlix schaalmodel( zelfde prijs als die van jinxz, is nieuw)
Pcb holder €7,-(hold)
Skyrim collectors edition 360 SOLD
Pokemon: White, Diamond en Pearl.
Alledrie compleet. Vaste prijs: €15,- per stuk.
 
Trailblazer":1vjxa16o said:
Ik ben nog op zoek naar een nieuw stuurwiel voor mn daytona cab. Liefst die van de model 3 als tenminste past. Anyone? En een geel knopje vd select optie button.
Nee, model 3 stuur past niet. Daytona stuurtje en gele knop hebben we in Zoetermeer wel liggen denk ik.
 
Ratson":2qdr1yt7 said:
Arcadekrukje (blauw) €35,-
Vewlix schaalmodel( zelfde prijs als die van jinxz, is nieuw)
Pcb holder €7,-
Skyrim collectors edition 360 €60,-(?)

Die PCB holder wil ik wel!
 
waiwainl":35ty8pwr said:
Ratson":35ty8pwr said:
Arcadekrukje (blauw) €35,-
Vewlix schaalmodel( zelfde prijs als die van jinxz, is nieuw)
Pcb holder €7,-
Skyrim collectors edition 360 €60,-(?)

Die PCB holder wil ik wel!

Hij is voor jou.
 
Back
Top