What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik ga naar de Retro Game Experience en neem mee...

Mag ik zo'n blauw shirtje alvast reserveren voor zondag.
Ik heb dacht ik M bij jou, maar hou voor de zekerheid een elletje achter de hand.

Zijn er ook nog Nozomi shirts, of enkel de hoodies ?

Iedereen neemt van alles mee, ik zal geld meenemen. (Die moeten er ook zijn toch :D )
 
michelze":joyvecdp said:
Mag ik zo'n blauw shirtje alvast reserveren voor zondag.
Ik heb dacht ik M bij jou, maar hou voor de zekerheid een elletje achter de hand.

Zijn er ook nog Nozomi shirts, of enkel de hoodies ?

Iedereen neemt van alles mee, ik zal geld meenemen. (Die moeten er ook zijn toch :D )

Regel ik voor je. Probeer op zondag me direct aan te spreken mbt de retro M of L zodat de ander daarna in de verkoop kan. Ik neem er nml. niet zoveel mee ;)

D'r gaan ook een aantal nozomi shirts mee.
 
Dit weekend een vet shirt van Jinxz gekocht, en een aantal van die snoepdoosjes. Dat Pac-Man kastje is briljant. Gemaakt van blik en gevuld met bijpassende snoepjes. 'Artwork' op het dingetje is echt netjes gedaan, en hij is keurig hersluitbaar (bodem is dekseltje). Ik vind hem zó leuk dat ik net 5 minuten heb zitten kutten om er met mijn telefoon een macro shot van te maken :D
l84a.jpg
 
Ik heb zo´n vet blauw shirt van Jinkx gekocht, en ik heb de banner van de donkey kong competitie gekregen..... echt heel vet
 
Anunaki":16cyvhq9 said:
Ik heb zo´n vet blauw shirt van Jinkx gekocht, en ik heb de banner van de donkey kong competitie gekregen..... echt heel vet
Niet de joystick gewonnen?
 
nee, ik werd een uur voor het einde nog ingehaald, onze Hongaarse vriend Bela zette een hogere score neer. Ik kon mijn eigen score nog wel verbeteren maar de zijne niet
 
Dat is nou jammer je stond het hele weekend er goed voor.
 
Back
Top