Beatmaster-P
1CC Aspirant
ik kom ook ff insloan!
michelze":joyvecdp said:Mag ik zo'n blauw shirtje alvast reserveren voor zondag.
Ik heb dacht ik M bij jou, maar hou voor de zekerheid een elletje achter de hand.
Zijn er ook nog Nozomi shirts, of enkel de hoodies ?
Iedereen neemt van alles mee, ik zal geld meenemen. (Die moeten er ook zijn toch)
Niet de joystick gewonnen?Anunaki":16cyvhq9 said:Ik heb zo´n vet blauw shirt van Jinkx gekocht, en ik heb de banner van de donkey kong competitie gekregen..... echt heel vet