PascalP
Shmup Veteran
Jaar of 2 geleden een Gradius The Slot gekocht en werkend in de opslag gezet.
Van de week weer eruit gehaald en krijg Error EE op het scherm.
Wat ik zover heb kunnen vinden is dit een RAM error en mogelijk opgelost met een reset, maar heb geen idee hoe...?
Iemand een idee of heeft iemand er goede documentatie van?
Van de week weer eruit gehaald en krijg Error EE op het scherm.
Wat ik zover heb kunnen vinden is dit een RAM error en mogelijk opgelost met een reset, maar heb geen idee hoe...?
Iemand een idee of heeft iemand er goede documentatie van?