What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Idee voor Instruction Sheet Sega Naomi Cabinet (heavy pics)

elmasacretum

Regular Player
Reaction score
0
Na een lange pauze ben ik terug aan de slag gegaan met m'n Sega Naomi (custom) cabinet.
De cabinet is een 'ode' aan SEGA, vandaar ook de blauw/witte kleurencombinatie.

Nu zoek ik echter nog een gepaste instruction sheet.
Onderaan vinden jullie enkele voorstellen, graag dus even jullie mening. :-)

ps. Weet iemand een online shop die kwaliteitsprints aflevert van deze grootte? (52 cm * 7 cm)

Cabinet pictures :

IMAG1413.jpg

IMAG1412.jpg

Instruction sheets :

mega.bmp

mega2.bmp

segasonicblue4.bmp

segablue.bmp

segablue2.bmp

segasonicwhite3.bmp

segasonicwhite2.bmp

Ik vind Sonic niks met Arcade te maken hebben.
Ik zou eerder een keuze maken uit een paar echte SEGA arcade classics...

Ik zoek toevallig ook nog een leuke. Ik maak er wel een hyperspin cab van maar ik wil misschien alleen een instructiestrip met uitleg over het besturen van hyperspin etc. (Dus geen mame sticker rape zoals die generic kasten).

Jinx van Shadaloo.eu kan ze voor je uitprinten.

Ik zou gewoon een NNC instruction sheet gebruiken. Is ook mooi glanzend zoals je panel. Heb verder niets tegen Sonic trouwens. ;)

Bestaan er sites/fora die dergelijke artworks (in juist formaat) aanbieden?

Ja ik zoek ook wel een site die kant en klare images heeft van ingescande instruction sheets. :)

Google even op afbeeldingen met als term 'move strip' of 'instruction sheet' oid. Feit is dat het meeste spul in Japans is. Waarom moet het in NL? Waar ben je eigenlijk naar op zoek, en wat wil je er mee doen? Letters knippen en plakken? ;)

Ik zeg toch niet nederlands :) Gewoon engels. Ik heb op moment zelf er ook nog geen strip inzitten en het is leuk als versiering. Ik zoek gewoon meer een instruction sheet of movelist van een spel wat ik leuk vind. Ik had al hard gezocht. Had een engelstalige thrid strike move list gevonden maar die was slechte kwaliteit.

Doet Emphatic op AO niet allerlei movstrips customizen?
En ik weet zeker dat er ook wat mensen op AO en DLF zitten die Japans -=> Engels vertalen doen.

Chapddr":3e3bmgj5 said:
Zijn die lang genoeg? Ze lijken kleiner dan een naomi strip.

Als je aan hem doorgeeft dat ze bestemd zijn ve Naomi inlay komt het helemaal goed. Wellicht had je dit zelf ook kunnen bedenken? :idea:

Back