A
Anonymous
Guest
Rano":v8fvm7wx said:Capcom":v8fvm7wx said:Ja, maar zou Sonic op 1 scherm minder leuk geweest zijn? Yoshi Touch & Go is gewoon
Gameholic":v8fvm7wx said:Tevens heb ik de HD kabels voor mijn Cube en een aantal Cube games zijn zeer goed te pruimen op mijn TV. En ik speel dus ook dagelijks GRAW op de 360 dus ik weet wel wat scherp is om maar een zijstraat te noemen. Tevens speel ik veel retro (Dreamcast), dus misschien is het een kwestie van gewenning/smaak.
Hoever zit jij van je TV af?
Gameholic":v8fvm7wx said:Tja en als je zegt dat de Wii een Cube is met SD kaart .. Ja in theorie klopt dat. Maar dan maar te zwijgen over PS, PS2 en PS3 -> al jaren dezelfde controller, zelfde console met dezelfde games maar dan met betere graphics. Xbox - Xbox 360 is het verschil ook maar miniem afgezien van de graphics, want een PGR3, COD2 of een GRAW spelen nagenoeg hetzelfde als hetgeen op de Xbox is uitgebracht. Dus dan vind ik dat elke console die de afgelopen jaren op de markt is geweest maar bar weinig heeft toegevoegd.
Sja, zo gaat het al vanaf pong natuurlijk. Alleen de graphics worden verbeterd. En af een toe een gimmick als Eye-Toy en Bongo's. Maar betere graphics en engines leveren natuurlijk meer op dan wat eye-candy.
Ik ben gewoon bang dat ontwikkelaars geforceerd de Wiimote gaan gebruiken. Wat biedt de Wii voor extra's als de controller wegvalt? Vrij weinig. Dat wilt niet zeggen dat de spellen niet leuk kunnen zijn, maar dan hadden ze het net zo goed op de Cube kunnen uitbrengen.
een touchscreen demo.
Nou ik denk dat de speelvelden van Sonic dan erg klein/smal waren geweest. Voor wat betreft Yoshi, oke dat was meer een techdemo maar de potentie lag er. Dat heeft niets met de hardware te maken.
Ik zit zonder dollen op 2,5 meter afstand van mijn tv
Toch maken die graphics mij niks uit .. Of Wii er nou next-gen uitziet of niet, als het maar speelt. En die typische Nintendo games zijn toch wel goed zoals je zelf al aangaf.
En ja, met de Wii normale controller en de compatibiliteit van de Cube controller ben ik niet zo bang dat er niks mogelijk is voor ontwikkelaars. De Wii heeft nu eenmaal een hele andere insteek dan een console ooit gedaan heeft. Maar goed, ik snap je sceptisme. Toch heb ik er nog steeds volle vertrouwen in.