What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

IC 09 live

Heb ook spijt als haren op m'n hoofd dat ik niet gegaan ben. (zijn er veel) Worden vrouwen gebanned of zo? :D
 
ja de eerste keer is altijd iets waar je bij moest geweest zijn! what was I thinking?!
 
Parris had in live chat deze vid gepost. Echt zo blij toen ik mars matrix er tussen zag staan. Echt een boel mooie cabs daarzo.

Het ziet er btw echt uit als een kleine japanse arcade maar gevult met europeanen :P
 
Als er weer zoiets komt ben ik zeker van de partij, toch wel wat spijt :(
 
Hoop dat er wat leuke pics zijn gemaakt en een leuk verslag zou ook op z'n plaats zijn :)
 
Heb Hasan en Erik gezien op de cam.
Wat een tantalus-kwelling btw die on-site cam ....... volgende jaar ben ik er écht wel erbij !
 
You better all be there next year.

Het was inderdaad een erg vet weekend. Veel gegamed, gepraat, maar ook erg veel de handen uit de mouwen gestoken, met name vrijdagavond/nacht en zaterdag ochtend (vanaf 0600). Ik kan gerust zeggen dat dit event zonder de hulp van de 4 Nozomi leden niet goed uit de startblokken zou zijn gekomen. Grantspain was ons zo dankbaar dat we zaterdagochtend al gepromoveerd zijn tot staff leden, inclusief staff t-shirt. Cool.

Ik zal bij het verslag van hasan wat pics posten.

Lees hier alvast een kort verslag van Psykick: http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... 6&start=15
 
Ben erg benieuwd naar de fotos en tof dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, maar wat ik gezien heb kon dat niet anders 8)
 
Ik was er ook 2 dagen:
Ik met kernow van neo-geo forums en mijn vriendin
DSC00337.jpg
Aan het gamen met een random chickie,kwam naast me zitten toen ik puzzle bobble speelde
DSC00340.jpg
Star Wars/CoD team up
DSC00328.jpg
CAAAANDDDYYYY!!!
DSC00323.jpg
Mijn eigen NOOOOOoooo moment 😉
DSC00327.jpg
geen flauw idee meer wat ik aan het spelen was,een shmup iig,maar het was blijkbaar spannend
DSC00294.jpg
 
Lachuh man! Jullie wel. Iedere keer als ik die engelse gasten op de foto zie dan denk ik..... Gaat ie wel goed? Anyhoe, Tnx for the pics!
 
Eeyyyy waarom heb je dat niet gezegd man, ik zag je wel lopen, maar wist niet dat jij dat was hehe...volgende keer wel ff melden he ;)
 
Ik wist dat er mensen van hier waren,maar weet helaas niet hoe jullie er uit zien :oops:
Ik ga iig naar het shmup event bij rklok in oktober.
 
Ratson":m8c2zi45 said:
Ik wist dat er mensen van hier waren,maar weet helaas niet hoe jullie er uit zien :oops:

Hahaha, wij zeiden nog tegen elkaar, zie die rare gast met dat kekke jackie! 😉 Is het Ratson !!


Had even gevraagd bij de staff, zij kennen ons. Maar goed, voor volgend jaar weten we wie je bent.
 
Beatmaster-P, Ken en Psykick, (veel te vroeg) op IC 09 in de chaos.

DSCF2039.jpg


DSCF2033.jpg
 
Back
Top