Hallo iedereen,
Ik zal het hier maar even vragen , weet niet of het hier goed staat?
Ik heb een ipac 2 spelers en ben bezig met de knoppen aan te sluiten. Van speler 1 werkt alles maar bij speler 2 werken maar enkel knoppen. Als ik met de ipac software een test doe en ik druk bijvoorbeeld bij speler 2 op 3 verschillende buttons dan geven deze allemaal letter x aan. Is er een manier dat ik deze inputs kan veranderen? Bv button 1= R button2= A buttons3= G ?
Het lijkt ook dat er bij sommige buttons geen input codes toegewezen zijn.
Alvast bedankt,
Groeten,
Nick
Ik zal het hier maar even vragen , weet niet of het hier goed staat?
Ik heb een ipac 2 spelers en ben bezig met de knoppen aan te sluiten. Van speler 1 werkt alles maar bij speler 2 werken maar enkel knoppen. Als ik met de ipac software een test doe en ik druk bijvoorbeeld bij speler 2 op 3 verschillende buttons dan geven deze allemaal letter x aan. Is er een manier dat ik deze inputs kan veranderen? Bv button 1= R button2= A buttons3= G ?
Het lijkt ook dat er bij sommige buttons geen input codes toegewezen zijn.
Alvast bedankt,
Groeten,
Nick


