sombetzki
Bullet Dodger
Psykick":jcr22ni2 said:...Wat ook erg vervelend is is dat je constant aan het schakelen bent tussen een pc monitor en je arcasde monitor omdat er niet te werken valt op een resolutie van 320 x 240![]()
Remote desktop geen optie dan? Heb je dat probleem niet lijkt mij