What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hulp gevraagd met stroomkabel

Xtincthed

Combo Keeper
Joined
Dec 1, 2009
Messages
158
Reaction score
0
Location
Nederland
zojuist kwam er een groene vonk uit mn stekker.. en doet mn MVS het niet meer

dus even de stekker open gemaakt.. en ik kwam dit tegen:

stroom1.jpg

stroom2.jpg


waar moet de blauwe en waar moet de bruine?

moet blauw boven de aarde (meest dichtbijzijnde pin, boven de aarde draad op de foto), of er links van?
 
nvm.. na even nagedacht te hebben moet het geen zak uitmaken :P je kan hem er toch op twee manieren in doen :D
 
:lol: ,oh man die was echt goed.Eindelijk een technische grap die zelfs ik snap 😉
 
Maar uh... weet je nu wel wat er gebeurd is?
zo'n groene vonk komt er niet zomaar uit natuurlijk. :P
 
haha gelukkig was mijn logisch denkvermogen sneller dan de forumreacties :D heb ik toch nog een beetje gezichtsverlies kunnen beperken :p

de stekker zat slecht in elkaar.. geen nette draden enzo.. dus ik denk dat er iets tegen elkaar is gekomen en kortsluiting maakte
 
Je moederbord en de rest van de kast hebben het overleefd hoop ik?
 
Back
Top